Fabrica de subansamble auto din Sfîntu Gheorghe şi-a propus să dea în acest an "lovitura" pe piaţă cu un tractoraş multifuncţional care va înlocui tradiţionala căruţă trasă de cai. Maşina, concepută în colaborare cu specialişti braşoveni, are un motor Perkins, tracţiune pe patru roţi şi posibilităţi de basculare în mai multe direcţii. Un prim lot de zece tractoraşe va intra în producţie în scurt timp şi va fi pregătit pentru omologare, iar alte 50 de bucăţi vor intra în testare pînă la finele acestui an. Conducerea fabricii speră ca în 2007 să pornească producţia de serie şi să aibă suficiente comenzi. Pentru a face accesibil preţul, fabricantul intenţionează să solicite statului să acorde subvenţii agricultorilor care vor achiziţiona tractoraşele fabricate în judeţul Covasna, al căror preţ încă nu a fost stabilit. Pasul făcut de Fabrica de subansamble auto din Sfîntu Gheorghe pe un teren dominat de firme cu tradiţie ar putea fi catalogat drept foarte îndrăzneţ. Nu, însă, şi dacă ţinem cont de faptul că fabrica din Sfîntu Gheorghe a lucrat ani de zile pentru întreprinderile "Roman" şi "Tractorul" din Braşov, de care s-a desprins vrînd-nevrînd după Revoluţie.
Fabrica de Subansamble auto din Sfîntu Gheorghe este una dintre puţinele întreprinderi de stat din judeţul Covasna care au avut un curs ascendent după privatizare. Aceasta a fost cumpărată în urmă cu aproape trei ani de asociaţia salariaţilor, care a avut tot interesul să o menţină pe linia de plutire. La vremea respectivă, fostul lider sindical Ioan Maniga, devenit între timp director general şi acţionar majoritar al fabricii, a scos în stradă muncitorii pentru a împiedica vînzarea acesteia către alţi investitori, temîndu-se de perspectiva de a fi pusă pe butuci şi vîndută la fier vechi, aşa cum s-a întîmplat cu majoritatea întreprinderilor de stat din judeţ.