Compania Farmec Cluj a realizat în 2006 un profit brut de 2,5 milioane euroo, în creştere cu 55% faţă de anul precedent. Creşterea semnificativă se datorează în principal creşterii cifrei de afaceri, de la 17 milioane euro în 2005 la 19 milioane euro în 2006 precum şi procesului de retehnologizare şi modernizare a secţiilor de producţie, cu implicaţii majore asupra scăderii costurilor.
Compania Farmec Cluj este un simbol al produselor cosmetice în România, care după aproximativ 120 de ani de existenţă a rămas liderul pieţei româneşti de cosmetice. În ultimii 60 de ani compania şi-a extins portofoliul de produse la peste 400, de notorietate fiind: Gerovital H3- prof.dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Aver, Charisse, Farmec, Doina, Obsesie, Athos. Anual compania lansează pe piaţă produse noi, cu un grad ridicat de inovaţie, produse adaptate ultimelor tendinţe de pe piaţa internaţională a cosmeticelor şi exportă 20% din producţia sa în peste 40 ţări din întreaga lume.
Farmec Cluj este primul producător de creme şi emulsii Gerovital H3 - prof.dr. Ana Aslan din România, prima producţie de serie realizându-se în anul 1967. În ultimul an compania a demarat o amplă campanie de imagine pentru gama Gerovital H3-prof.dr. Ana Aslan, investiţiile în publicitate pentru brand-urile din portofoliul Farmec, preconizate pentru anul 2007, fiind de aproximativ 1.300.000 euro.
De circa un an de zile compania Farmec a început demersurile pentru alinierea la normele tehnologice şi ecologice impuse de Uniunea Europeană. Pentru aceasta s-a demarat un amplu program de investiţii, de peste 10 milioane euro, eşalonat pe trei ani, pentru îmbunătăţirea şi modernizarea spaţiilor de producţie, a liniilor de fabricaţie, precum şi pentru modernizarea depozitelor de materii prime şi produse finite.
De asemenea, compania se implică permanent în protejarea mediului înconjurător: peste 3 milioane de dolari au fost investiţi în achiziţionarea de utilaje noi, ultraperformante pentru noua secţie de producţie a deodorantelor ecologice şi a lacurilor de păr de la Dezmir, secţie situată în apropierea oraşului Cluj-Napoca. Astfel, Farmec se află printre puţinele firme care au reuşit să pună în funcţiune un obiectiv ecologic de importanţă naţională, unic în ţară, unde se industrializează produse care corespund standardelor impuse de UE.
Dorind ozonarea mediului înconjurător, compania a investit şi în construcţia celui mai apreciat loc de recreere din oraşul Cluj - Complexul Parc Farmec - un spaţiu modern de agrement ce cuprinde un teren de fotbal cu gazon artificial, parc, loc de joacă pentru copii şi o terasă restaurant.
Toate aceste investiţii vor avea ca rezultat, într-un interval scurt de timp, un nou "look" al companiei - unul ultramodern, care să corespundă întru totul imaginii unei companii cosmetice europene cu o poziţie puternică pe piaţă.