"Farmec" Cluj-Napoca - creştere de 9% a cifrei de afaceri în primele nouă luni

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Bunuri de Larg Consum / 9 noiembrie 2010

Producătorul autohton de cosmetice "Farmec" din Cluj-Napoca a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 72 milioane lei, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioa-dă a anului trecut şi rămâne prima alegere a consumatorilor români, pe diferite segmente de piaţă.

Conform datelor companiei de cercetări de piaţă Nielsen, raportate pentru intervalul ianuarie-august 2010, Farmec este lider de piaţă în segmentul de îngrijire facială, cu o cotă cantitativă de 25,78%. Brandul Gerovital a înregistrat, cumulat, o cotă cantitativă de 15,73% în segmentul produselor de îngrijire a feţei şi o cotă valorică de 13,10%, în timp ce Laptele Doina este în continuare lider pe segmentul de-ma-chiantelor, cu o cotă cantitativă de 17,33%.

Gama Gerovital H3 Evolution, lansată la începutul anului, a fost bine primită şi pe pieţele externe şi reprezintă un element important în strategia de a creşte cifra de export în următorii ani, alături de alte noutăţi pe care compania le are în vedere. "Ne-am consolidat poziţia pe diferite segmente, în ciuda faptului că efectele crizei asupra pieţei cosmetice şi comportamentului de consum au fost mai vizibile anul acesta", declară Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca.

Gama Gerovital Plant Tratament este lider de piaţă valoric la opt luni, în categoria tratamentelor pentru păr, cu o cotă de 16%. În segmentul cremelor de mâini, brandul Farmec ocupă, de asemenea, prima poziţie, cu o cotă de piaţă cantitativă de 26%. Farmec este lider de piaţă, în volum şi valoare, şi pe segmentul produselor de curăţare pentru bucătărie, cu produsele Triumf şi pe segmentul detartranţilor, cu brandul Nufăr.

Farmec SA Cluj-Napoca deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Obsesie şi Athos. Produsele Farmec sunt prezente în ţări de pe toate continentele lumii, cum ar fi Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale asupra mărcii Gerovital.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb