Producătorul autohton de cosmetice "Farmec" din Cluj-Napoca a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 72 milioane lei, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioa-dă a anului trecut şi rămâne prima alegere a consumatorilor români, pe diferite segmente de piaţă.
Conform datelor companiei de cercetări de piaţă Nielsen, raportate pentru intervalul ianuarie-august 2010, Farmec este lider de piaţă în segmentul de îngrijire facială, cu o cotă cantitativă de 25,78%. Brandul Gerovital a înregistrat, cumulat, o cotă cantitativă de 15,73% în segmentul produselor de îngrijire a feţei şi o cotă valorică de 13,10%, în timp ce Laptele Doina este în continuare lider pe segmentul de-ma-chiantelor, cu o cotă cantitativă de 17,33%.
Gama Gerovital H3 Evolution, lansată la începutul anului, a fost bine primită şi pe pieţele externe şi reprezintă un element important în strategia de a creşte cifra de export în următorii ani, alături de alte noutăţi pe care compania le are în vedere. "Ne-am consolidat poziţia pe diferite segmente, în ciuda faptului că efectele crizei asupra pieţei cosmetice şi comportamentului de consum au fost mai vizibile anul acesta", declară Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca.
Gama Gerovital Plant Tratament este lider de piaţă valoric la opt luni, în categoria tratamentelor pentru păr, cu o cotă de 16%. În segmentul cremelor de mâini, brandul Farmec ocupă, de asemenea, prima poziţie, cu o cotă de piaţă cantitativă de 26%. Farmec este lider de piaţă, în volum şi valoare, şi pe segmentul produselor de curăţare pentru bucătărie, cu produsele Triumf şi pe segmentul detartranţilor, cu brandul Nufăr.
Farmec SA Cluj-Napoca deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Obsesie şi Athos. Produsele Farmec sunt prezente în ţări de pe toate continentele lumii, cum ar fi Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale asupra mărcii Gerovital.