Compania care se ocupă de piaţa auto, New Kopel Group (NKG), a avut, în primele 9 luni ale anului, o cifră de afaceri de aproximativ 20,5 milioane de euro, în creştere cu 11%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat de presă trimis redacţiei.
Totodată, valoarea totală a investiţiilor s-a ridicat la 10 milioane de euro, în timp ce compania şi-a menţinut ritmul creşterii prin cumpărarea a 800 de maşini noi.
"În primele 9 luni ale anului, am vândut 70 de maşini pe lună clienţilor noştri persoane fizice, prin divizia de Second Hand, în timp ce flota administrată în sistem de leasing operaţional a crescut cu peste 20%, de la mai puţin de 2.500, la peste 3.100 de maşini aflate în administrare, raportat la perioada similară a anului 2015", se arată în comunicat.
De asemenea, activitatea din showroom a crescut cu 40%, iar cea din service, cu 30%.
Portofoliului de client al companiei New Kopel Group s-a apreciat cu 15%, conform sursei citate.