Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi retaileri de electronice, electrocasnice şi IT&C din România, îşi propune pentru anul acesta o creştere de 50% a vânzărilor de console în toate magazinele Flanco, Flanco World şi Flamingo Computers, pe fondul creşterii numărului de solicitări pentru această categorie de produse. Retailerul se aşteaptă ca vânzările de console PlayStation să deţină în continuare cea mai mare pondere, cu o cotă de aproximativ 95%.
"Creşterea vânzărilor pe segmentul de console, estimată pentru 2008, este rezultatul firesc al evoluţiei pieţei de gaming din România, ca urmare a alinierii acesteia la tendinţele internaţionale. Astfel, dacă anul trecut consolele au înregistrat un vârf al vânzărilor în ultimele luni ale anului, anul acesta ne aşteptăm să înregistrăm un volum important al vânzărilor de console pe tot parcursul anului. Pe fondul acestor estimări, ne propunem ca anul acesta să atingem o cotă de 40% pe segmentul de console din România", declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
În 2007, Flamingo International a vândut 2.000 de console Sony PlayStation 3, 3.500 de console PlayStation Portable, 10.000 console PlayStation 2 şi aproximativ 400 de unităţi Nitendo Wii, atingând o cotă de piaţă de 30% pe segmentul de console de jocuri din România.
Pe categoria de jocuri pentru console, Flamingo International a raportat vânzări de aproximativ 40.000 unităţi de jocuri, acestea contribuind cu 55% la valoarea totală a vânzărilor realizate de către retailer pe segmentul de jocuri în 2007. Printre cele mai vândute jocuri pentru console în reţelele magazinelor Flanco, Flanco World şi Flamingo Computers au fost God of War 2 pe PS2, Gran Tourismo 4 pe PS2 şi Soul Calibur III pe PS2.
Flamingo International estimează că, anul acesta, piaţa de console pentru jocuri va creşte cu 50% faţă de 2007, urmând să atingă valoarea de 11 milioane de euro până la finalul acestui an.
Despre Grupul Flamingo International:
Grupul Flamingo International activează pe piaţa din România încă din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comerţul de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, fiind în acest moment unul dintre liderii de pe piaţa adresată.
Strategia Grupului Flamingo constă în consolidarea poziţiei deţinute pe piaţa locală, prin extinderea reţelei de magazine Flanco World în toate regiunile ţării şi prin continua îmbunătăţire a performaţelor magazinelor tradiţionale Flanco şi Flamingo Computers. În prezent există 21 locaţii Flanco World în cele mai importante regiuni de retail ale ţării.
Reţeaua Flanco World presupune magazine cu suprafeţe de vânzare mari (1.000 m² - 3.000 m²), care oferă clienţilor o experienţă de cumpărare unică, prin varietatea produselor disponibile, precum şi printr-o gamă largă de servicii pre şi post vânzare oferite. Grupul Flamingo International pune un accent deosebit pe servicii de calitate oferite clienţilor săi, pornind de la servicii de creditare, consultanţă în vânzări şi până la servicii de întreţinere şi service.
Din anul 2005, compania Flamingo International este cotată la Bursa de Valori Bucureşti, devenind astfel prima şi singura companie din industrie prezentă pe piaţa de capital.