• Retailerul vrea să încheie anul cu o cifră de afaceri de 110 milioane de euro, vânzări medii de 2.800 euro/mp şi un profit net de un milion de euro
Flanco a înregistrat o cifră de afaceri de 65 milioane euro, în primele 9 luni din 2011, şi estimează pentru întregul an atingerea valorii de 110 de milioane euro, urmând ca în 2012 să depăşească pragul de 140 de milioane euro, potrivit unui comunicat de presă.
Pentru anul viitor, compania estimează un profit net de un milion de euro.
Potrivit reprezentanţilor Flanco, în primele 9 luni din 2011, faţă de perioada similară din 2010, piaţa electro-IT a crescut cu doar 6%.
Cea mai bună evoluţie a fost înregistrată de sectorul IT, cu o creştere de 16%, în timp ce sectorul de electronice a crescut cu 7%, cel de electrocasnice mici cu 5%, iar cel de electrocasnice mari a stagnat.
Potrivit estimărilor Flanco, piaţa de retail electro-IT va atinge valoarea de 1,1 miliarde euro în 2011, respectiv 1,25 miliarde euro în 2012. Pe termen lung, piaţa ar putea ajunge la 1,5 miliarde euro în 2013, respectiv 1,8 miliarde euro în 2014.
Retailerul anunţă că a înregistrat constant o cotă de peste 11% în ultimele luni, ţintind pentru finalul anului o cotă record pentru companie, de 12%.
La sfârşitul lui 2011, reţeaua Flanco va număra 78 de magazine, în peste 50 de oraşe, cu o suprafaţă de vânzare totală de 42.000 mp, potrivit companiei.