FlorideLux.ro,retailer de aranjamente florale şi cadouri online şi offline din România, estimează că vânzările din apropierea sărbătorii de Halloween vor creşte cu 20% în acest an faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cu această ocazie, compania a lansat şi o nouă colecţie cu aranjamente florale şi decoraţiuni specifice acestei perioade, care potrivit estimărilor companiei vor genera venituri de aprox. 15.000 euro, alături de celelalte produse din oferta retailerului, anunţă un comunicat de presă.
În noua colecţie pentru Halloween din acest an, clienţii florăriei vor regăsi produse precum: aranjamentele florale în dovleci, buchete de flori cu pânză de păianjen, coşuri cadou cu lumânări şi decoraţiuni, aranjamente de masă cu trandafiri criogenaţi, dar şi decoraţiuni inedite potrivite acestei sărbători, cum ar fi dovlecii de teracotă, decoraţiunile sub formă de craniu sau baloanele decorative cu tematică.
Nuanţele predominante în colecţia special creată pentru Halloween sunt roşul intens, portocaliul specific toamnei, dar şi nuanţele de cupru şi accentele de negru.
Potrivit companiei, preţul unui aranjament floral de Halloween va începe de la 159 lei, cost care asigură livrarea gratuită oriunde în ţară, iar cel mai scump va ajunge la aprox. 100 de euro. Ambele variante reprezintă aranjamente florale în dovleci, iar preţul variază în funcţie de dimensiunea lor şi de florile folosite. În plus, la orice comandă de minimum 159 lei, clienţii vor primi un breloc gratuit în tematica sărbătorii.
Marius Dosinescu, CEO şi fondator FlorideLux spune:"Pentru perioada de Halloween estimăm o creştere a vânzărilor cu 20% faţă de anul trecut. În lipsa petrecerilor tematice, oamenii vor simţi nevoia să uite de distanţarea socială şi să fie mai aproape unii de alţii prin intermediul florilor sau al cadourilor. De asemenea, tot în această perioadă, vom oferi la orice comandă un breloc în spiritul Halloween, cu figurine amuzante, împachetate în punguţe cadou cu tematică specifică, fiind o modalitate de a sărbători şi de a ne aminti de Halloween o perioadă mai lungă de timp. De altfel, de la începutul pandemiei FlorideLux a derulat în permanenţă promoţii, în acest fel reuşind să ne menţinem clienţii aproape şi să îi fidelizăm chiar dacă trecem printr-o perioadă dificilă".
Totodată, compania a pregătit cu ocazia sărbătorii Sfinţilor Mihail şi Gavriil, una dintre cele mai mari sărbători ale toamnei, când peste 1,3 milioane de români îşi sărbătoresc onomastica, o categorie specială de produse care vor avea o reducere de 15%, în perioada 1-10 noiembrie.
În ceea ce priveşte obiceiurile de consum observate de la debutul pandemiei, se constată tendinţa din ce în ce mai accentuată pentru comenzile online inclusiv în cazul produselor de floristică.
Conform FlorideLux, încrederea în florăriile online s-a dublat, iar produsele alese sunt din ce în ce mai variate. De asemenea, cei mai mulţi clienţi comandă online recurent flori şi alte aranjamente, mai des ca înainte, ceea ce arată că aceştia încearcă să evite pe cât posibil deplasările, spun reprezentanţii companiei.