Fulga lansează noile iaurturi naturale, bogate în proteine, care întăresc organismul şi îl ajută să funcţioneze normal.
Albalact a relansat pe piaţă iaurturile Fulga bogate în proteine, cu ambalaj nou, un portofoliu mai mare şi o nouă campanie de comunicare.
"Pentru că Fulga este un brand preferat de familii şi mai ales de copii, ne-am gândit să continue tradiţia de a oferi numai produse sănătoase şi hrănitoare, nu doar gustoase, aşa că am îmbunătăţit iaurturile lansate în 2007 sub brandul Fulga. Iaurtul este o hrană de bază, prezentă zilnic într-o alimentaţie sănătoasă, iar noi vrem să le comunicăm consumatorilor că iaurturile Fulga sunt o sursă bogată de proteine. Pentru această relansare, am lucrat cu o nouă agenţie de branding pentru un nou ambalaj, iar campania de comunicare, semnată de Publicis, ne arată o Fulga mai energică şi mai puternică", a declarat Celina Condorovici, brand manager pentru Fulga, informează un comunicat remis redacţiei.