"GoodBev" îşi completează portofoliul cu brandul SoLaLa, o băutură răcoritoare carbonatată cu două combinaţii de arome: lămâie&mentă şi portocale&lemongrass. Mişcarea celor de la GoodBev vine la trei luni după ce a lansat în România brandul RC Cola, al treilea producător de cola la nivel mondial.
SoLaLa va împărţi piaţa cu branduri existente deja pe piaţă ca Fanta, Mirinda sau Orangina, având ca avantaj conţinutul de bază natural şi lipsa conservanţilor din compoziţie. În prezent piaţa băuturilor răcoritoare "non-cola" este estimată la aproximativ 400 de milioane de litri. "Prin lărgirea portofoliului de branduri de băuturi răcoritoare, GoodBev îşi propune ca în trei ani să atingă o cotă de piaţă de 10% din segmentul de top al categoriei non-cola", declară Arik Porat, Managing Director al GoodBev.
Băuturile răcoritoare sub brandul SoLaLa vor putea fi găsite în lanţurile mari de magazine de retail. Preţul unei sticle de 1,5 litri va ajunge pe raft la 4 RON.
"Intenţia noastră este să plasăm acest produs natural pe piaţa din România ca o alternativă la băuturile răcoritoare carbonatate deja existente pe piaţă, în acest sens având bugetată o investiţie de 1 milion de euro", menţionează Arik Porat.
GoodBev este o companie multinaţională care are ca principal domeniu de activitate comercializarea de băuturi răcoritoare. Principala marcă din protofoliu este Royal Crown Cola (RC COLA), lansată pe piaţă în urmă cu câteva luni. Alte branduri dezvoltate în prezent în ţara noastră de către GoodBev energizantul Boost Energy din Marea Britanie şi Jaffa Juice.