Asiguratorul francez "Groupama" SA ţinteşte o cifră a vânzărilor de 20 de miliarde de euro (29,8 miliarde de dolari) în 2012, ca urmare a sporirii cotei de piaţă pe segmentul produselor de economisire din Europa, potrivit strategiei pe 2010-2012, prezentată, ieri, de companie. "Groupama" estimează, astfel, o creştere anuală de 6% a cifrei vânzărilor până în 2012, dacă se exclud achiziţiile.
Compania arată că ia în calcul realizarea, pe viitor, de achiziţii de diverse mărimi. Totodată, societatea ar putea atrage investitori noi, fiind posibilă lansarea unei oferte publice iniţiale. Directorul executiv al asiguratorului, Jean Azema, a subliniat, însă, că societatea va rămâne independentă.
La începutul acestei săptămâni, cotidianul Le Monde informa că banca franceză "Credit Agricole" SA ia în calcul o fuziune "în trei" cu "Société Générale" şi "Groupama", însă "Credit Agricole" a anunţat că nu are un asemenea plan. Oficialii "Groupama" au refuzat să facă vreun comentariu în acest sens.