Grupul Floria adaugă în portofoliu InstaFlori.ro, o divizie care propune livrarea de flori pentru acasă sau pentru birou, oriunde în ţară, în 24 de ore, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
InstaFlori.ro reprezintă extensia omnichannel a Florăriilor Floria şi capitalizează experienţa în e-commerce şi în livrare naţională de flori a Grupului Floria şi know-how-ul din domeniul floristic.
Potrivit sursei citate, spre deosebire de serviciile de livrare de buchete care vizează în principal cadourile, InstaFlori.ro se adresează unui public mai larg, adept al conceptului Do It Yourself, persoane interesate şi implicate în decorarea spaţiilor în care trăiesc sau muncesc. De altfel, un studiu realizat la finalul anului trecut în reţeaua florariilor Floria a arătat că 40% din achiziţiile de flori sunt pentru acasă.
Adrian Ciucur, CEO Grup Floria, declară: " Trendul ascendent al comertului cu produse destinate confortului casnic este cel care ne-a inspirat în dezvoltarea acestui nou proiect online. Tendinta pentru cresterea standardului de confort de acasă este o realitate europeană care începe să-şi facă simţită prezenţa şi la noi. Vânzarea florilor în cutie - letterbox flowers - este un nou trend international, care face produsul simplu de livrat şi oferă clientului libertate totală în ceea ce priveşte modul de aranjare."
Florile din portofoliu InstaFlori.ro sunt importate direct din Olanda, Columbia şi Ecuador.
Astfel, clienţii au la dispozţie mai multe opţiuni de cumpărare: individual sau prin intermediul abonamentelor lunare, trimestriale ori anuale. Ei îşi pot alege data de livrare, tipul de flori, culoarea sau pot lăsa aceste aspecte pe seama designerilor florali.
Adrian Ciucur mai precizează: " Lansarea noii platforme e-commerce consolidează poziţia Grupului Floria pe piaţa de floristică din România, prin creşterea prezenţei în spaţiul online. Din această perspectivă, strategia de dezvoltare în următorii ani urmăreşte obţinerea de reprezentativitate la nivel urban national în România, atât în retailul tradiţional, cât şi în cel online. "