"Happy Tour", lider de piaţă pe segmentul de turism corporate din ţara noastră, a achiziţionat pachetul majoritar de acţiuni din cadrul "Travel House", companie specializată în servicii de turism de afaceri şi turism de lux intern şi internaţional. Acest pas face parte din strategia de consolidare a grupului, după ce, în urmă cu câteva săptămâni, acesta a achiziţionat platforma on-line paravion.ro.
"Travel House", care a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 6 milioane euro şi un profit net de peste 110.000 euro, completează, astfel, gama de servicii de turism corporate a "Happy Tour", prin ţintirea diferitelor segmente de companii, şi consolidează segmentul de călătorii de lux. Prima dintre acestea îşi va păstra numele şi structura conducerii şi va aduce grupului expertiza în domeniul produselor turistice de înaltă calitate.
"După o analiză atentă a obiectivelor strategice ale companiei < Travel House >, a intereselor clienţilor noştri, dar şi a tuturor detaliilor acestei tranzacţii, am considerat că implicarea companiei într-un proiect mai ambiţios şi într-un grup mai mare i-ar permite cu siguranţă să se poziţioneze mult mai bine pentru a beneficia de o potenţială revenire a pieţei. Noi credem că piaţa din Ro-mânia va deveni mai puternică şi am vrut să contribuim la acest proces", a declarat Corina Souvannasouck, unul dintre foştii proprietari ai "Travel House".
Din punct de vedere organizaţional, grupul va fi condus de Javier García del Valle, vicepreşedinte executiv al "Happy Tour", iar Remus Vişan şi Corina Souvannasouck, managerii "Paravion" şi, respectiv "Travel House", vor rămâne în structura de conducere în calitate de directori executivi şi acţionari minoritari, asigurând, astfel, continuitatea serviciilor oferite până acum de fiecare companie în parte.
"În primul trimestru al anului 2010, am observat semne de revenire a consumului pe segmentul de servicii turistice şi obiectivul nostru este să le oferim clienţilor noştri servicii de cea mai bună calitate şi să răspundem nevoilor acestora. Aceas-tă achiziţie reprezintă un pas înainte către îmbunătăţirea ofertei noastre şi consolidarea capacităţii < Happy Tour >, în special în ce priveşte programele de vacanţe, demonstrând, încă o dată, că < Happy Tour > şi-a asumat clar angajamentul de a creşte şi de a deveni lider de necontestat al pieţei, nu numai pe segmentul de turism corporate, ci şi în întreg sectorul de turism din România", a precizat Javier García del Valle, vicepreşedinte executiv al "Happy Tour".
Tranzacţia se află în curs de aprobare de către Consiliul Concurenţei, urmând să fie finalizată în a doua jumătate a lunii iunie.