Producătorul de bere Heineken România va avea de la 1 iunie un nou managing director, Onno Rombouts, fost responsabil al grupului olandez pe pieţele asiatice, acesta înlocuindu-l pe Jan Derck van Karnebeek, promovat la 1 ianuarie ca regional president al Heineken Europa Centrală şi de Est.
Rombouts a lucrat pentru Heineken aproape 20 de ani, în Olanda, Republica Dominicană, Ungaria şi alte ţări.
Înainte de sosirea în România, Rombouts a condus operaţiunile Heineken în regiunea Asia Pacific, de la Singapore.
Sub conducerea sa, profitul Heineken pe pieţele de export din Asia a crescut cu peste 100%, iar vânzările au crescut considerabil, se arată într-un comunicat al grupului.
Grupul are pe piaţa românească patru fabrici, la Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş.
Heineken România a avut anul trecut o cifră de afaceri de 1,04 miliarde de lei (245,3 milioane euro), în creştere cu 11,5%, iar volumul vânzărilor a urcat cu 7,5%.