"Heineken" şi-a majorat cîştigurile cu 19% în 2005

Alina Vasiescu
Ziarul BURSA #Internaţional / 23 februarie 2006

Producătorul olandez de bere "Heineken" NV, al treilea din Europa, şi-a majorat cu 19% cîştigurile în 2005, ca urmare a reducerii cheltuielilor sale şi a lansării pe piaţa SUA a mărcii Heineken Premium Light. Cîştigul net al companiei a însumat 761 milioane de euro (907,2 milioane de dolari) sau 1,55 euro/acţiune, comparativ cu 642 milioane de euro sau 1,31 euro/acţiune în 2004. Analiştii estimau un profit de 721 milioane de euro. Vînzările companiei au crescut cu 7,3%, la 10,8 miliarde de euro. În cel de-al doilea semestru din 2005, compania şi-a majorat cu 56% profitul, la 416 milioane de euro. În acelaşi interval, vînzările au crescut cu 8,7% la 5,65 miliarde de euro. Cererea pentru produsele companiei este mai crescută în estul Europei şi în Asia.

Pentru anul în curs, conducerea "Heineken" anticipează o încetinire a creşterii cîştigurilor. "Heineken" a eliminat locuri de muncă anul trecut cu scopul de a realiza economii de cel puţin 50 de milioane de euro în vestul Europei.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb