Serviciile oferite de retailerii de bricolaj încep să aibă, pe lângă produse, o importanţă tot mai mare în procesul de fidelizare al clienţilor, potrivit unui studiu recent realizat de Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de bricolaj şi grădinărit, se arată într-un comunicat de presă.
Potrivit companiei, printre serviciile la care apelează cel mai mult clienţii magazinelor Hornbach se numără consilierea, serviciul de mixare a vopselelor, de debitare a lemnului, de montaj, cât şi cel de confecţionare rame.
"În ultima perioadă, tot mai mulţi români acordă o importanţă deosebită serviciilor oferite de magazinele de bricolaj. Chiar dacă preţul este şi el foarte important, serviciile puse la dispoziţie au un impact pozitiv pe termen lung", a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach.
Conform ultimelor studii realizate de retailer, serviciul la care apelează cel mai des românii este cel de consiliere, atât la nivelul întregii pieţe de retail de bricolaj, cât şi în magazinele proprii.
"Imediat în topul celor mai căutate servicii se înscriu cel de mixare a vopselelor şi cel de debitare a lemnului. Astfel, în funcţie de preferinţe, românii pot să îşi achiziţioneze nuanţa exactă a vopselei pe care şi-o doresc, precum şi cantitatea de material de care au nevoie. Şi serviciile de montaj sau de confecţionare rame sunt foarte căutate", precizează Hornbach.
Clienţii magazinelor Hornbach pot beneficia şi de servicii de transport în funcţie de nevoi. Aceştia pot închiria, contra cost, camionete mici cu sau fără şofer, sau camioane de mare tonaj dotate cu liză şi rampă.
Confecţionarea de perdele este un alt serviciu des solicitat de clienţi, aceştia beneficiind de croială, sulfilare şi aplicare rejansă, se mai arată în comunicat.