Hotelul Ramada Plaza a înregistrat un grad de ocupare de 48 la sută în primele şase luni de lansare, având peste18.000 de clienţi, potrivit companiei.
85 la sută din clienţii hotelului Ramada, constitue turism de afaceri şi 15 la sută turism de vacanţă.
"Gradul de ocupare înregistrat se datorează mai multor factori: designul interior deosebit al hotelului, contractelor corporate semnate precum şi specificului locaţiei (localizarea hotelului în Nordul Oraşului, în mijlocul noilor centre/poluri de afaceri create în această zonă)", a spus Daniel Ben Yehuda, director general al Ramada Plaza Bucharest.
Acesta a precizat că în urma reducerii bugetelor unor companii care până în prezent îşi cazau clienţii în hoteluri de cinci stele, companiile s-au îndreptat către hotelurile de trei stele.
"Un avantaj important îl va reprezenta integrarea hotelului Parc sub brandul Ramada începând cu 1 ianuarie 2009, constituind astfel cel mai mare complex Ramada din Europa" a declarat Daniel Ben Yehuda