Hyundai introduce două noi motorizări ultra-eficiente în gama ix35, micşorând emisiile medii CO2 ale SUV-ului, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Motoarele, unul diesel şi unul pe benzină, impun noi standarde ale rafinamentului şi economiei de combustibil în clasa SUV compactă, permiţând clienţilor europeni să păstreze nivelul emisiilor scăzut. Noile motorizări urmează a fi disponibile în ţara noastră începând cu prima parte a anului 2011.
Motorul diesel UII 1.7 litri VGT turbo livrează 115 CP la 4.000 rpm şi generează un cuplu de 260 Nm. Reprezintă cel mai recent produs dezvoltat la centrul de excelenţă Hyundai din Germania şi va fi construit la fabrica Hyundai din Slovacia, alături de modelul ix35.
Noul motor pe benzină, Gamma 1.6 GDI, reuşeşte să atingă trei obiective aparent incompatibile: reducerea emisiilor, creşterea puterii şi îmbunătăţirea consumului de combustibil.
Ambele motorizări vor fi disponibile pe versiunile non-Blue, cu emisii CO2 de 139 g/km şi 158 g/km şi un consum de 5.3 l/100km şi 6,8 l/100km pentru versiunea diesel şi respectiv cea pe benzină.
"Prin introducerea acestor două noi motorizări în gama ix35, livrăm de fapt o serie de optimizări şi inovaţii care vor avea un efect pozitiv direct asupra clientului," a declarat Allan Rushforth, Vice-preşedinte Hyundai Motor Europe, adăugând că "de la demararea producţiei ix35, în prima parte a acestui an, am înregistrat peste 124.000 de comenzi. Luând în considerare tendinţele curente de reducere a consumului de combustibil, apreciem ca solicitările pentru SUV-ul Hyundai de clasă C vor creşte în continuare."