În 2018 au fost comercializate 140 de automobile Hyundai noi, cu 88 mai multe decât în anul anterior şi cu 15 mai multe decat obiectivul dealerului pentru anul 2018, se arată într-un comunicat remis redacţiei noastre.
Faţă de 2017, vânzările din primul an de activitate a Hyundai Proleasing Motors au fost cu 169% mai mari, iar în 2018, cel mai nou centru Proleasing Motors a facturat 18.500 de ore de service, cu 4.000 mai multe decât în anul anterior.
Totodată, în Ploieşti, luna aceasta, Grupul Proleasing Motors este de 4 ori câştigător al titlului Chairman's Award - cea mai înaltă distincţie pentru dealerii din reţeaua Ford, şi de două ori Best BMW Dealer in Customer Care din România, în 2016 şi 2017, anunţă performanţe peste aşteptări pentru cea mai nouă divizie a sa - Hyundai, chiar în primul an de la înfiinţare.
Divizia Hyundai Proleasing Motors a fost creată la începutul anului 2018, prin achiziţia dealerului local Automar Ploieşti, contribuind la consolidarea poziţiei Proleasing Motors de lider regional pe segmentul auto. În prezent, compania este dealer autorizat Ford, BMW şi Hyundai, deservindu-şi clienţii printr-o reţea de 5 centre integrate showroom-service în judeţele Prahova, Buzău şi Dâmboviţa, se arată în document.
Focusul pe o creştere consecventă, bazată pe satisfacţia consumatorului, s-a dovedit o politică de succes şi pentru noua divizie Hyundai.
În acelaşi comunicat, Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors declară că: "Pentru 2018 ne-am propus integrarea funcţională a dealer-ului Automar în structurile noastre - prin completarea ofertelor cu marca Hyundai, cât şi creşterea capacităţii de service a Grupului." De asemenea, acesta specifică şi că "Încă de la început, ne-am dorit ca noua divizie să funcţioneze ca un centru de profit al companiei, orientat către vânzarea şi întreţinerea de automobile Hyundai, dar în acelaşi timp am derulat şi activităţi de service multimarcă. Astfel, la începutul anului, odată cu preluarea, am fixat ca obiectiv livrarea a peste 125 de unităţi Hyundai şi depăşirea numărului de intrări în service din anul precedent."
Targetul vizat odată cu integrarea noii mărci în portofoliu a fost însă depăşit, fiind facturate peste 18.500 de ore de service - cu 4.000 mai multe decât în 2017, şi 140 de automobile vândute - faţă de 52, în 2017.
Astfel, cel mai scump automobil achiziţionat prin Hyundai Proleasing Motors a fost ultima versiune a SUV-ului Santa Fe - versiunea Luxury, în valoare de 40.000 de euro + TVA.
Toată reuşita diviziei Hyundai se datorează, înainte de toate, focusului pe client, alături de încrederea construită în cei 18 ani de activitate Proleasing Grup, împreună cu tradiţia companiei în vânzările şi service-ul auto.
Acestora li se adaugă şi reorganizarea fluxului de activitate al afacerii, cât şi creşterea, din 2018, a pieţei auto, se mai arată în comunicat.
Pentru 2019, planurile pentru cea mai nouă divizie Proleasing Motors includ redecorarea showroom-ului, iar targetul de vânzări este în acord cu creşterea înregistrată în 2018: minim 150 de automobile şi 19.000 ore de service facturate.