IBM a anunţat o nouă platforma software concepută să transforme modul în care companiile de media şi entertainment dezvoltă, distribuie şi lansează pe piaţă conţinut pentru o audienţă tot mai mobilă şi interconectată, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Noua soluţie IBM Media Enterprise Framework este o platformă personalizată care permite combinarea de software IBM cu soluţiile dezvoltatorilor independenţi de software care realizează aplicaţii ce se adresează unor probleme particulare ale clienţilor. Aceste oferte combinate se adresează întregii activităţi dintr-o companie media - de la realizarea şi furnizarea de conţinut până la lansarea pe piaţă şi vânzare.
Noua soluţie se adresează provocărilor din 5 domenii vitale de business ale industriei media. Acestea sunt: Realizarea de Conţinut, Furnizarea de Conţinut, Vânzări şi Servicii, Marketing şi Sisteme de Business. "IBM deţine o experienţă bogată în ceea ce priveşte colaborarea cu clienţii din industria media din întreaga lume, contribuind la îmbunătăţirea proceselor de producţie şi distribuţie, precum şi la integrarea şi optimizarea sistemelor lor de business", a afirmat Steven Canepa, IBM General Manager for Global Media and Entertainment Industry.