După 7 supermarket-uri şi un hypermarket deschise în a doua jumătate a anului 2006, SPAR inaugurează cea de-a noua locaţie la Haţeg. Magazinul îşi aşteaptă primii clienţi pe 1 martie, începând cu ora 14.00.
Supermarket-ul este situat în Piaţa Unirii nr. 2 şi are o suprafaţă totală de 1.300 mp, din care 1.000 mp alocaţi sălii de vânzare. Clienţii vor putea alege dintre cele 5.738 de articole pe care supermarketul le va găzdui, oferta de produse proaspete fiind extrem de bogată: 35% din întreaga sortimentaţie. Pentru magazinul de la Haţeg, SPAR lucrează cu 428 de furnizori, iar numărul angajaţilor este de 42. Investiţia se ridică la 2,2 milioane de euro.
Pentru 2007, SPAR îşi propune un plan de extindere ce prevede deschiderea a peste 20 de locaţii, având deja 11 proiecte definitivate, dintre care 5 hypermarket-uri şi supermarket-uri în Bucureşti. Investiţia totală pe 2007 se va ridica la aproximativ 20 de milioane de euro.
Oraşele vizate pentru acest an sunt: Râmnicu Vâlcea, Mediaş, Constanţa, Orşova, Arad, Lugoj, Simeria, Turda, Târgu Jiu, Drobeta Turnu-Severin, Oradea şi Bucureşti, calendarul deschiderilor fiind condiţionat şi de ritmul de soluţionare a dosarelor.
Astfel, începând cu locaţia Haţeg, SPAR va continua şi în 2007 excelenţa în serviciile asigurate clienţilor săi prin promovarea celor patru valori internaţionale: raport excelent calitate/preţ, prospeţime, sortimentaţie variată de produse şi o gamă bogată de servicii.
SPAR a fost fondat în anul 1932 în Olanda. "Despar" este acronimul unei fraze din limba olandeză, "toţi vor beneficia de pe urma cooperării unite", principiu ce stă şi astăzi la baza filozofiei brand-ului SPAR. "Spar" înseamnă "bradul de Crăciun", a cărui reprezentare este şi sigla magazinelor SPAR.
La nivelul întregii lumi, numărul total al magazinelor SPAR este de peste 15.000, cu o cifră de afaceri totală de 27,9 miliarde de euro în 2005, extins pe 4 continente în 34 de ţări.