Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania în al treilea trimestru al anului 2018 au fost de 226,7 milioane de euro, în scădere cu 5,3% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce EBITDA ajustată s-a ridicat la 41,2 milioane de euro, în scădere cu 4,2% de la un an la altul, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
Compania anunţă că veniturile mobile au crescut cu 6,1% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, până la 117,9 milioane euro, în T3 2018, reflectând în mare parte veniturile mai mari din ofertele convergente fix-mobil şi creşterea susţinută pe segmentul de date mobile, ca urmare a ofertelor.
Numărul clienţilor pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 44% în trimestrul trei al 2018 faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 655.547 la sfârşitul lunii septembrie 2018. Veniturile aferente au crescut cu 30,7% în T3 2018, mai informează Telekom.
Totodată, potrivit datelor companiei, segmentul clienţilor de servicii de televiziune a înregistrat o uşoară descreştere, de 1,4%, în T3 2018, ajungând la 1,45 milioane euro, cu venituri aferente în scădere cu 7,8% de la un an la altul. În timp ce, segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinţa ascendentă, cu o creştere de 16% a numărului de clienţi în al treilea trimestru al aces-tui an comparativ cu anul trecut.
În trimestrul trei al anului curent grupul Telekom Romania a raportat 1,15 milioane de clienţi broadband (fix şi mobil) pentru operaţiunile fixe, în scădere cu 2,8% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut.
Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,111 milioane la finalul celui de-al treilea trimestru al anului, în creştere cu 0,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile generate de serviciile de voce fixă au scăzut şi ele cu 25,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, mai transmite Telekom Romania.
La 30 septembrie 2018 baza totală de clienţi ai Telekom Romania Mobile era de 4,6 milioane euro, în scădere cu 2,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 36% din baza totală de clienţi. Numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 8,8% în T3 2018 faţă de perioada similară a anului trecut, reflectând atractivitatea în creştere a ofertelor companiei pentru acest segment.
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienţi, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
Compania este prezentă pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi COSMOTE România.
Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Cris în data de 09.11.2018, 08:17)
Daca Telekom va continua tendinta actuala de crestere a preturilor concomitent cu reducerea calitatii serviciilor (scoaterea unor posturi TV din grila, viteze mici la internet), falimentul e asigurat in maxim 3 ani.