Strindberg producător de îmbrăcăminte şi echipamente sportive premium pentru iarnă, estimează o creştere a vânzărilor de 15%, în ciuda pandemiei. Creşterea prognozată se bazează pe rezultatele vânzărilor produselor marcă proprie, a căror pondere va ajunge anul acesta la aproximativ 75% din totalul vânzărilor, dar şi pe tendinţele ultimilor ani, în care producătorul a înregistrat creşteri ale vânzărilor anuale de peste 10%, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, compania Danico produce sub brandul Strindberg peste 40.000 de articole de îmbrăcăminte în fiecare an, aproximativ 80% din producţie fiind destinată exportului. În paralel cu producţia articolelor sub brandul Strindberg, compania mai lucrează şi în regim lohn pentru branduri precum Prada, Moncler, Emporio Armani, Colmar etc., de unde provine restul de 25% din vânzări.
"Strindberg este un brand de familie, cu o tradiţie de mai bine de 60 de ani, pe care ne propunem să îl ducem cu mândrie mai departe. Am reuşit în toţi aceşti ani să atragem alături de noi parteneri renumiţi, ceea ce vorbeşte despre calitatea produselor create în România. Unul dintre obiectivele noastre este să renunţăm în următorii ani la producţia în regim lohn, iar cererea crescută pe produsele marcă proprie ne arată că acest lucru este posibil. Echipamentele produse de echipa noastră sunt căutate de instructori de schi, cluburi si şcoli de schi, echipe de salvamont, jandarmerie montană şi membri ai unor cluburi renumite din întreaga lume, ceea ce ne bucură şi ne onorează", a declarat Dan Cotfas, Directorul Strindberg.
În mod tradiţional, cele mai multe vânzări Strindberg au loc în perioada octombrie-februarie a fiecărui an, întrucât 80% din produsele Strindberg sunt pentru sezonul rece, iar cele mai căutate articole sunt costumele de ski şi hainele cu puf de gâscă.
Articolele de îmbrăcăminte Strindberg sunt produse la fabrica de confecţii din Topliţa, jud. Harghita şi ajung pe pârtiile de schi din întreaga lume, în ţări precum Italia, Austria, Germania, Finlanda, Marea Britanie, etc. Iar materialele folosite pentru confecţionarea produselor sunt ţesături profesionale, fabricate în Japonia.
Produsele Strindberg pot fi găsite în nouă magazine din ţară, situate în: Alba, Baia-Mare, Braşov, Otopeni, Predeal, Bucureşti şi Topliţa (Harghita), dar şi în propriul shop online. În ceea ce priveşte producţia, Strindberg utilizează forţa de muncă din zonă (Topliţa), având aproximativ 90 de angajaţi.
Strindberg utilizează pentru articolele de îmbrăcăminte profesionale, ţesături cu membrană Dermizax, care au un nivel de impermeabilitate de 20.000 mm H2O şi respirabilitate de 20.000 g/m2/24h, proprietăţi care asigură confort în timpul practicării sporturilor de iarnă la altitudini mari şi temperaturi scăzute, în condiţii de viscol, vânt puternic, ploaie, lapoviţă sau ninsoare, se arată în comunicat.