ÎN CIUDA PANDEMIEI  Strindberg estimează o creştere a vânzărilor de 15%

G.B
Companii / 22 noiembrie 2021

Strindberg estimează o creştere a vânzărilor de 15%

Strindberg producător de îmbrăcăminte şi echipamente sportive premium pentru iarnă, estimează o creştere a vânzărilor de 15%, în ciuda pandemiei. Creşterea prognozată se bazează pe rezultatele vânzărilor produselor marcă proprie, a căror pondere va ajunge anul acesta la aproximativ 75% din totalul vânzărilor, dar şi pe tendinţele ultimilor ani, în care producătorul a înregistrat creşteri ale vânzărilor anuale de peste 10%, conform unui comunicat remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, compania Danico produce sub brandul Strindberg peste 40.000 de articole de îmbrăcăminte în fiecare an, aproximativ 80% din producţie fiind destinată exportului. În paralel cu producţia articolelor sub brandul Strindberg, compania mai lucrează şi în regim lohn pentru branduri precum Prada, Moncler, Emporio Armani, Colmar etc., de unde provine restul de 25% din vânzări.

"Strindberg este un brand de familie, cu o tradiţie de mai bine de 60 de ani, pe care ne propunem să îl ducem cu mândrie mai departe. Am reuşit în toţi aceşti ani să atragem alături de noi parteneri renumiţi, ceea ce vorbeşte despre calitatea produselor create în România. Unul dintre obiectivele noastre este să renunţăm în următorii ani la producţia în regim lohn, iar cererea crescută pe produsele marcă proprie ne arată că acest lucru este posibil. Echipamentele produse de echipa noastră sunt căutate de instructori de schi, cluburi si şcoli de schi, echipe de salvamont, jandarmerie montană şi membri ai unor cluburi renumite din întreaga lume, ceea ce ne bucură şi ne onorează", a declarat Dan Cotfas, Directorul Strindberg.

În mod tradiţional, cele mai multe vânzări Strindberg au loc în perioada octombrie-februarie a fiecărui an, întrucât 80% din produsele Strindberg sunt pentru sezonul rece, iar cele mai căutate articole sunt costumele de ski şi hainele cu puf de gâscă.

Articolele de îmbrăcăminte Strindberg sunt produse la fabrica de confecţii din Topliţa, jud. Harghita şi ajung pe pârtiile de schi din întreaga lume, în ţări precum Italia, Austria, Germania, Finlanda, Marea Britanie, etc. Iar materialele folosite pentru confecţionarea produselor sunt ţesături profesionale, fabricate în Japonia.

Produsele Strindberg pot fi găsite în nouă magazine din ţară, situate în: Alba, Baia-Mare, Braşov, Otopeni, Predeal, Bucureşti şi Topliţa (Harghita), dar şi în propriul shop online. În ceea ce priveşte producţia, Strindberg utilizează forţa de muncă din zonă (Topliţa), având aproximativ 90 de angajaţi.

Strindberg utilizează pentru articolele de îmbrăcăminte profesionale, ţesături cu membrană Dermizax, care au un nivel de impermeabilitate de 20.000 mm H2O şi respirabilitate de 20.000 g/m2/24h, proprietăţi care asigură confort în timpul practicării sporturilor de iarnă la altitudini mari şi temperaturi scăzute, în condiţii de viscol, vânt puternic, ploaie, lapoviţă sau ninsoare, se arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb