Albalact a înregistrat un profit net de 9,98 milioane de lei, în primele nouă luni din acest an, cu 3.605% mai mare decât cel din aceeaşi perioadă a anului precedent când rezultatul net s-a cifrat la 269.370 lei, potrivit rezultatelor financiare publicate pe site-ul Bursei de Valori Bucureşti (BVB).
Grupul Albalact a înregistrat un venit net consolidat de peste 312,8 milioane de lei, în uşoară creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform raportărilor financiare IFRS.
"Strategia companiei pentru anul acesta a fost orientată către o creştere profitabilă a afacerilor. Rezultatele ne arată că am mers pe direcţia potrivită şi putem confirma că la sfârşitul acestui an vom atinge creşterea bugetată. Optimizarea costurilor şi o planificare bună au contribuit esenţial la aceste rezultate. În acelaşi timp, însă, am continuat să investim în marketing şi în produse noi. Majoritatea proiectelor noi au fost lansate în a doua parte a anului, iar datele ne arată că vor avea un impact bun asupra rezultatelor financiare pentru acest an. Anul viitor vom continua această strategie, mai ales că ne aşteptăm ca piaţa laptelui să se stabilizeze", a declarat Stephane Batoux, director general Albalact, într-un comunicat de presă.
Pentru exerciţiul financiar 2015, grupul Albalact şi-a bugetat o cifră de afaceri consolidată de 419,4 milioane de lei, însemnând o creştere a veniturilor consolidate ale grupului cu aproape 3%.
Albalact are un portofoliu de peste 150 de produse, comercializate sub cele cinci brand-uri ale sale: Zuzu, Fulga, Albalact, Rarăul şi Poiana Florilor. Compania deţine 99,01% din acţiunile societăţii Rarăul din Câmpulung Moldovenes şi mai deţine în proporţie de 100% societatea de logistică Albalact Logistic.