Numărul de clienţi şi volumul tranzacţiilor realizate de aceştia prin platforma de Internet Banking a Volksbank România au crescut cu circa 50% în primul an de la relansarea serviciului, în octombrie 2012.
Valoarea tranzacţiilor realizate de clienţii Volksbank prin Internet Banking în ultimele 12 luni se ridică la aproximativ 4 miliarde de euro, se arată într-un comunicat de presă.
"Este o tendinţă clară că tot mai multe persoane preferă să-şi realizeze tranzacţiile prin Internet Banking în loc să se deplaseze la bancă. Instituţiile de credit trebuie să ţină pasul cu tehnologia şi să se adapteze nevoilor în schimbare ale clientilor, iar rolul Internet Banking-ului devine din ce în ce mai important. Băncile care vor reuşi să-i valorifice potenţialul, se vor bucura de succes", a declarat Marius Balcanu, şeful departamentului Servicii Online şi Strategie în cadrul Volksbank România.
Cele mai mari creşteri s-au înregistrat la nivelul transferurile între conturile proprii, volumul acestora dublându-se în perioada analizată, în special datorită creşterii volumului depozitelor constituite online (majorare de peste 100%), potrivit sursei citate.
În ceea ce priveşte evoluţia numărului de clienţi, creşterea a fost echilibrată, pe segmentul persoane fizice creşterea (+48%) fiind apropiată de cea înregistrată în rândul clienţilor persoane juridice (+39%), se mai arată în comunicat.
Prin serviciul Internet Banking de la Volksbank, clienţii băncii pot realiza operaţiuni bancare (transferuri, schimburi valutare, plăţi de facturi, etc) şi îşi pot administra conturile, produsele de economisire şi cardurile de oriunde, fără a fi necesară prezenţa lor într-o sucursală.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Vick în data de 12.11.2013, 18:08)
Nu e o surpriza ca volumul tranzactiilor prin IB a crescut cu aproape 50%, toata lumea il foloseste, indiferent daca vorbim de plata facturilor sau simple transferuri...acest serviciu e musai sa existe in cadrul tuturor institutiilor de credit.