COSMOTE România a obţinut în prima jumătate a acestui an venituri de 14 milioane euro şi a înregistrat o pierdere netă de 44,9 milioane euro, datorată investiţiilor realizate în dezvoltarea activităţilor comerciale. Cu un număr de 531.619 de clienţi existenţi la sfîrşitul primului semestru al acestui an, operatorul de telecomunicaţii mobile a obţinut o cotă de piaţă de 4%. Numai în ultimul trimestru au fost înregistraţi peste 256 mii de noi clienţi, ceea ce indică reacţia pozitivă a pieţei faţă de serviciile şi produsele accesibile lansate de operator. Dintre utilizatorii COSMOTE, aproape 86% preferă serviciile preplătite, iar venitul mediu per utilizator servicii cartelă şi abonament este de 5,4 euro. În primele şase luni ale anului, compania şi-a dublat reţeaua de distribuţie şi este prezentă cu produsele şi serviciile sale în peste 540 de magazine din toată ţara, cea mai importantă achiziţie fiind lanţul de distribuţie Germanos. Cartelele preplătite sînt distribuite prin peste 10 mii de puncte de vînzare la nivel naţional. Domnul Evangelos Martigopoulos, CEO, COSMOTE Group, apreciază: "Operaţiunea din România face progrese semnificative, iar noi alocăm resursele necesare succesului său pe termen lung. Investiţiile realizate de companie încep să dea roade şi în ciuda pierderilor operaţionale inerente oricărui start-up, evoluţia performanţelor COS-MOTE se încadrează în planurile iniţiale. În primii 3 ani de operare în România, in-vestiţiile realizate se vor ridica la 450 de milioane de euro şi vizează în principal extinderea reţelei de acoperire, dezvoltarea canalelor de distribuţie şi lansarea de produse acce-sibile".
În acest moment, reţeaua COSMOTE acoperă 90% din populaţie şi 75% din teritoriu, iar următoarele investiţii vizează ca pînă la sfîrşitul anului să ajungă la acelaşi nivel cu ceilalţi operatori.