British American Tobacco (BAT) România a lansat, ieri, glo, un produs nou şi inovator de încălzire a tutunului destinat fumătorilor adulţi. Potrivit BAT, glo este un dispozitiv care încălzeşte - nu arde - stickuri din tutun la aproximativ 240EC. "Deoarece în cazul glo nu există ardere, aşa cum se întâmplă în cazul ţigărilor tradiţionale, utilizarea glo are potenţialul de a fi mai puţin riscantă decât fumatul", au mai spus sursele citate, care au menţionat că acest dispozitiv nu produce fum, ci emite vapori de tutun: "Vaporii formaţi prin încălzirea stickurilor speciale din tutun generează un gust natural de tutun, dar conţin cu aproximativ 90% până la 95% mai puţine substanţe nocive decât fumul de ţigară. În comparaţie cu fumatul tradiţional, glo produce mai puţin miros şi nu generează scrum. Principalul avantaj al glo este simplitatea: un singur aparat, un singur buton, niciun dispozitiv extern de încărcare şi o baterie care, încărcată complet, este suficientă pentru consumul a până la 30 de Neostiks".
Un comunicat al BAT specifică faptul că "glo este rezultatul unui proces de patru ani de cercetare, care a implicat resurse impresionante. "Este simplu de utilizat datorită butonului unic, iar puterea extraordinară a bateriei face ca o singură încărcare să fie suficientă pentru utilizarea a până la 30 de Neostiks", a declarat Richard Widmann, Area Director al British American Tobacco Southern Central Europe.
glo va fi utilizat împreună cu Kent Neostiks, stickuri din tutun asemănătoare vizual ţigaretelor, dezvoltate exclusiv pentru glo de către specialişti în tutun. Kent Neostiks vor fi disponibile în trei arome diferite: "Bright Tobacco" (aromă de tutun), "Citric Mix" (aromă de citrice) şi "Fresh Mix" (mentol).
"Lansarea glo în ţara noastră, în premieră în Uniunea Europeană, completează portofoliul companiei cu un produs nou, care are potenţialul să fie semnificativ mai puţin nociv decât ţigările tradiţionale", a mai spus Richard Widmann.
Astfel, România este prima ţară din Uniunea Europeană în care British American Tobacco lansează glo.
Reprezentanţii companiei subliniază că produsul este extrem de apreciat în Japonia: 1 din 10 fumători a înlocuit fumatul cu glo în Sendai, unul din cele mai mari oraşe din Japonia şi cel în care glo a fost lansat în decembrie 2016.
British American Tobacco are o cotă de piaţă de 55%, brandul Kent reprezentând circa un sfert din consumul total la nivel naţional. BAT îşi propune să ofere fumătorilor adulţi o gamă de produse cu potenţial de risc redus faţă de ţigări. Compania a susţinut acest angajament printr-o investiţie de peste 2,5 miliarde de dolari, în ultimii şase ani, pentru dezvoltarea şi furnizarea unor alternative care au potenţialul să fie considerabil mai puţin riscante decât ţigările obişnuite.
La nivel global, peste 1.500 de oameni de ştiinţă, ingineri şi specialişti în tutun lucrează în centrele de cercetare şi dezvoltare ale societăţii.
BAT a lansat produse inovatoare de nouă generaţie (produse de vapat şi de încălzire a tutunului) pe 16 pieţe la nivel global, precum Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Coreea de Sud, Rusia, Franţa, Italia şi Japonia.
Dispozitivul glo este disponibil în toată ţara, începând de ieri. Preţul promoţional la prima achiziţie a dispozitivului, împreună cu 10 pachete de Kent Neostiks, este de 200 de Lei. Un pachet de Kent Neostiks se va comercializa la un preţ comparabil cu cel al unui pachet de ţigarete, respectiv 17 Lei.
British American Tobacco creează în mod direct aproape 2.500 de locuri de muncă şi alte 25.000 de locuri de muncă indirect, prin intermediul lanţului de furnizori şi distribuţie.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Anonimus în data de 08.12.2017, 11:26)
BAT, sursa garantata de cancerosi pt. statul roman !