Kraft Foods România, lider pe piaţa de ciocolată din România, aduce noutăţi de Paşti pentru întreaga familie, dar mai ales pentru cei mici. Consumatorii se pot bucura acum de tradiţia din Alpi şi în România, pentru că Milka vine cu iepuraşi din cea mai fină ciocolată.
Tradiţia din Alpi spune că în fiecare an, de Paşti, părinţii ascund iepuraşii din ciocolată prin toată casa sau prin grădină, iar cei mici îi caută nerăbdători, iar când îi găsesc, bucuria lor este fără margini, făcând plăcerea cadoului şi mai mare.
Pentru că Milka îşi doreşte să fie mereu alături de consumatori, anul acesta va aduce această tradiţie nouă de Paşti şi în România, pe lângă varietatea de produse specifice (ouă şi iepuraşi de diferite gramaje, ambalate individual sau alături de o cană cadou, fie cu surprize în interior).
Milka este astăzi o poartă către lumea caldă şi liniştită a copilăriei, în care lucrurile sunt inocente şi frumoase, unde bucuria şi jocul îşi găsesc locul binemeritat. La marea căutare a iepuraşilor Milka au participat sâmbătă, 19 aprilie, în Parcul Tineretului, sute de copii împreună cu părinţii. Aici, copii au avut ocazia să audă povestea acestui joc, să înţeleagă de ce se ascunde iepuraşul din ciocolată Milka şi să se antreneze pentru căutarea cea mare din preajma Paştelui. Părinţii, prezenţi la eveniment, s-au putut pregăti şi ei pentru a începe marea cursă a iepuraşilor Milka, au învăţat în ce fel pot face iepuraşul de Paşti şi mai dorit de copii, implicându-i pe aceştia în căutarea cadoului mult dorit - iepuraşul Milka.
Marea distracţie poate începe chiar acum, şi pentru cei ce nu au putut lua parte la căutarea iepuraşului Milka. Până la sosirea Paştelui, copiii pot să se antreneze accesând site-ul www.milka.ro şi să participe la jocurile "Eşti mai rapid decât iepuraşii Milka?" şi "Găseşte toţi iepuraşii Milka".
Legenda Iepuraşului de Paşte a apărut în Germania - iepurele simboliza viaţa care renaşte primăvara. Pe la începutul anului 1800 au fost fabricaţi primii Iepuraşii de Paşte din aluat şi zahăr. Iepuraşul de Paşte a fost adus în folclorul din România în secolul al XV-lea.
Milka are o tradiţie de peste 80 de ani în fabricarea iepuraşilor de ciocolată: primul iepuraş din ciocolată Milka a fost fabricat în 1926; la început iepuraşul nu a fost acoperit în folie. Începând cu 1965, iepuraşul Milka a fost îmbrăcat într-o folie aurie, apoi ambalajul a preluat culoarea mov, specifică tuturor produselor Milka.
Peste o jumătate de milion de iepuraşi şi peste 400.000 de ouă de la Milka, sub diferite forme şi gramaje, au ajuns la consumatorii din România cu ocazia sărbătorilor de Paşti.
În ultimul an, Milka a adus pe piaţa românească o serie de produse noi: specialităţi de Crăciun şi Paşti, pralinele "I Love Milka" lansate în noi formate, tablete de ciocolată într-un ambalaj nou, resigilabil, tableta de ciocolată Milka Diet. De asemenea, în primăvara acestui an, Milka a adus din nou o bucăţică din Alpi în alte 8 oraşe din România, prin cea de-a doua ediţie a Turneului Alpin Milka. Mii de consumatori au gustat cea mai fină ciocolată, Milka, direct de la sursă, dintr-o fântână de ciocolată amplasată în incinta evenimentului. Aproape 8.000 de fani Milka s-au fotografiat împreună cu văcuţa mov, luând-o în acest fel acasă cu ei.
Kraft Foods (NYSE: KFT) este una dintre cele mai mari companii de produse alimentare şi băuturi din lume, cu o cifră de afaceri în 2007 de peste 37 de miliarde de dolari. De mai bine de 10 ani, Kraft le oferă consumatorilor săi produse alimentare delicioase şi sănătoase, potrivite stilului lor de viaţă. Kraft comercializează un portofoliu larg de mărci simbol în peste 150 de ţări, inclusiv nouă mărci ale căror vânzări depăşesc 1 miliard de dolari: brânzeturile, semipreparatele şi dressing-urile Kraft; mezelurile Oscar Mayer; crema de brânză Philadelphia; cafeaua Maxwell House; prăjiturile şi biscuiţii Nabisco şi marca Oreo; cafeaua Jacobs, ciocolata Milka şi biscuiţii LU. Kraft este cotată la indicii bursieri Standard & Poor"s 100 şi 500. Compania este, de asemenea, membră a Dow Jones Sustainability Index şi a Ethibel Sustainability Index