Lowe & Partners, Lowe PR şi Brand Connection vor gestiona strategia de comunicare a celui mai mare grup hotelier din ţara noastră. Cele trei agenţii se vor ocupa de comunicarea tuturor hotelurilor din grupul Ana Hotels, informează un comunicat remis redacţiei.
"Ana Hotels înseamnă diversitate în produse, publicuri şi implicit în nevoi de comunicare, dar unitate în standarde şi spirit. Nu e uşor să comunici mesaje diferite sub o aceeaşi umbrelă fără a atinge individualitatea nici unuia dintre branduri. Am fost impresionaţi de gândirea strategică şi de complexitatea soluţiilor oferite de cei de la Lowe, de felul în care au îmbinat soluţiile de comunicare cu cele de marketing", a afirmat Dan Volentir, Business Development Director Ana Hotels.
Hotelul Crowne Plaza va fi relansat în toamna acestui an sub sloganul "Reîncarcă-ţi succesul!", Hotelul Sport se redeschide publicului amator de acţiune în luna decembrie sub sloganul "Reîncarcă-ţi pofta de mişcare!", în timp ce Hotelul Europa este obiectivul strategic al sezonului estival, alături de Ana Aslan Health Spa şi Ana Yacht Club.