Preţurile producătorilor industriali din Franţa şi-au accelerat creşterea anuală în februarie 2021, până la 1,5%, de la 0,1% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,8%, după o creştere de 1,2% în luna anterioară. Preţurile din industria prelucrătoare au crescut cu o rată anuală de 0,3%, după o scădere de 1,1% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 1%, iar preţurile energiei au crescut cu o rată anuală de 3,9%, după o scădere de 1,4% în luna anterioară, pe fondul unei creşteri lunare de 1,7%.
(Sursa: INSEE)
Preţurile producătorilor industriali din Ungaria şi-au accelerat semnificativ creşterea anuală în februarie 2021, până la 8,1%, de la 16,6% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 1,2%, după o creştere de 0,7% în luna anterioară. Preţurile din industria prelucrătoare şi-au accelerat creşterea anuală până la 7,2%, de la 6,5% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare 1,1%, iar preţurile energiei şi-au accelerat avansul anual până la 13%, de la 5,3% în luna anterioară, pe fondul unei creşteri lunare de 1,9%.
(Sursa: KSH)
Creditul acordat rezidenţilor din Cehia şi-a temperat creşterea anuală şi în februarie 2021, până la 3,3%, de la 3,4% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,4%, după o creştere de 0,8% în luna anterioară. Creditul acordat gospodăriilor populaţiei şi-a accelerat creşterea anuală până la 6,5%, de la 6,4%, în condiţiile unei creşteri lunare de 0,5%, iar creditul acordat companiilor nefinanciare şi-a accelerat creşterea anuală până la 0,8% de la 0,2% în luna anterioară, pe fondul unei creşteri lunare de 0,5%.
(Sursa: CNB)
Preţurile de consum din Elveţia şi-au temperat scăderea anuală în martie 2021, până la 0,2%, de la 0,5% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,3%, după un avans de 0,2% în luna anterioară. Preţurile alimentelor şi-au accelerat scăderea anuală până la 1,4%, de la 0,6% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 0,3%, iar preţurile utilităţilor au crescut cu o rată anuală de 0,8%, după o creştere de 0,2% în luna anterioară, pe fondul unei creşteri lunare de 0,3%.
(Sursa: FSO)
Volumul vânzărilor retail din Elveţia şi-a accelerat scăderea anuală în februarie 2021, până la 6,3%, de la 0,7% în luna precedentă, pe fondul unei scăderi lunare de 5,2%, după o scădere de 6,4% în luna anterioară. Vânzările de produse alimentare au crescut cu o rată anuală de 7,2%, după o creştere de 12,9% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 0,3%, iar vânzările de produse nealimentare, exclusiv combustibil auto, au scăzut cu o rată anuală de 19,9%, după o scădere de 9,6% în luna anterioară, pe fondul unei scăderi lunare de 11,8%.
(Sursa: FSO)
Volumul vânzărilor retail din Germania şi-a temperat scăderea anuală în februarie 2021, până la 9%, de la 9,3% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 1,2%, după o scădere de 6,5% în luna anterioară. Vânzările de produse alimentare au scăzut cu o rată anuală de 1,6%, iar vânzările de produse nealimentare au scăzut cu o rată anuală de 13,8%.
(Sursa: Destatis)