Divizia de Conformitate Comercială şi Protecţia Consumatorului (CCCP) din cadrul Departamentului de Dezvoltare Economică (DED) din Dubai a efectuat 213 inspecţii în magazine, iar în urma acestora a emis 79 de amenzi pentru diferite tipuri de încălcări a normelor în materie, inclusiv pentru manipularea preţurilor în perioada marilor reduceri (Super Sale) din luna noiembrie.
Inspectorii au constatat că la cinci magazine au fost manipulate preţurile de vânzare înainte şi după perioada Super Sale, în timp ce alte cinci centre comerciale care au participat la campania de reduceri nu aveau permisiunea să facă acest lucru, potrivit khaleejtimes.com.
Mohammed Ali Rashid Lootah, directorul executiv al CCCP, a declarat: "Comparăm preţurile de dinaintea şi din timpul campaniei de vânzări promoţionale ca să ne asigurăm că nu sunt înşelaţi consumatorii, iar transparenţa este menţinută în sectorul retail din Dubai".
Inspecţiile realizate de CCCP urmăresc eliminarea practicilor care au impact negativ asupra poziţiei Dubaiului ca destinaţie preferată pentru cumpărături.