Parteneriatul Flanco-Steaua începe în luna septembrie şi aduce, în premieră, lansarea unei serii de magazine Steaua în interiorul principalelor locaţii Flanco şi Flanco World din întreaga ţară.
"Expertiza noastră de 14 ani în retail va fi utilizată în dezvoltarea noului lanţ de magazine ale celui mai faimos club de fotbal din România. Pe o suprafaţă între patru şi şase metri pătraţi din incinta locaţiilor Flanco fanii echipei vor găsi produse personalizate Steaua, vândute chiar de către angajaţii clubului", explică directorul de marketing al Flanco, Violeta Sârbu.
Flanco şi Steaua vor merge umăr la umăr în campaniile pe care le au de susţinut. Logo-ul Flanco va fi prezent la toate partidele Stelei din competiţiile interne de fotbal, în materialele promoţionale oficiale ale clubului, pe site-ul clubului, pe biletele de intrare la meci.
Imaginea companiei va fi asociată celei a clubului de fotbal în unele campanii de promovare Flanco iar oficialii şi jucătorii Stelei vor participa la acele acţiuni promoţionale. Reţeaua Flanco de 97 de magazine include un concept revoluţionar, Flanco World, care presupune magazine cu suprafeţe mari (1800 - 3000 mp) amplasate în oraşe mari şi medii, în centre de retail uşor de accesat. Primul magazin Flanco World s-a lansat în noiembrie 2005 în Braşov, iar conceptul s-a extins astăzi în Constanţa, Oradea şi Bucureşti.