PC Garage a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 165 milioane lei, în creştere cu circa 30% faţă de nivelul din 2014, o treime din volumul acesteia fiind realizată în ultimele trei luni ale anului, când vânzările au fost mai mari cu 50% faţă de perioada similară anterioară, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Anul trecut, magazinul online şi-a lărgit gama de produse pentru jocuri şi pentru categoriile de componente pentru computere, informează comunicatul.
Totodată, compania a pus accent pe automatizarea şi optimizarea proceselor în toate departamentele, acest lucru reflectându-se în evoluţia cifrei de afaceri, se mai arată în comunicatul PC Garage.
Cele mai populare categorii de produse au fost cele dedicate gamingului, precum perifericele şi componentele PC high-end, ca plăcile video şi procesoarele. Topul a fost completat de laptopuri, smartphone-uri şi televizoare, precizează sursa citată.
Laptopurile dedicate jocurilor au reprezentat un sfert din vânzările de laptopuri realizate anul trecut, informează comunicatul.
"Vom continua să extindem oferta de componente, periferice şi laptopuri de gaming. Un accent special vom pune pe categoria de gadgeturi purtabile - smartwatch-uri şi brăţări fitness - şi pe cea de mobile", a declarat în comunicat directorul de marketing al companiei IT, Răzvan Pop.