Mat Baxter a fost numit în funcţia de global CEO al reţelei Initiative, iar predecesorul său, Jim Elms, a devenit preşedinte, preluând noi responsabilităţi în calitate de managing director al grupului Interpublic (IPG).
În noul său rol, Jim Elms va contribui la eforturile grupului de a consolida colaborarea dintre IPG Mediabrands şi reţeaua extinsă a agenţiilor Interpublic, se arată într-un comunicat de presă al Initiative trimis redacţiei.
"Initiative se află într-o poziţie ideală pentru creştere (...) - are toate capabilităţile şi resursele unei mari agenţii full-service, însă este suficient de agilă încât să permită flexibilitatea în modul în care ne servim clienţii", a afirmat Mat Baxter, global CEO, Initiative.
În noua funcţie de preşedinte al Initiative, Jim Elms va continua să-i raporteze lui Henry Tajer, în timp ce, pentru atribuţiile din cadrul IPG, îi va raporta lui Philippe Krakowsky, chief strategy and talent officer IPG şi preşedinte IPG Mediabrands.
Initiative este o reţea de comunicare globală din cadrul IPG Mediabrands, care face parte din Interpublic Group (IPG).
Initiative are 94 de birouri în 73 de ţări, gestionând venituri anuale de aproximativ 14 miliarde de dolari. Gama de servicii de comunicare oferite de Initiative include: insight şi strategie, analytics, media planning & buying, comunicare digitală, creare de conţinut personalizat, servicii de evaluare şi accountability, strategii de social media şi community management.
În ţara naostră, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agenţiile MullenLowe, BPN, Golin, Profero şi Medic One.