"Media Direction" şi OMD îşi vor uni forţele începînd cu 1 ianuarie 2006, parteneriatul propulsînd cele două companii spre poziţia de top pe piaţa serviciilor media din România, din punct de vedere al bugetelor şi al numărului de conturi gestionate.
Ruxandra Ştefan - managing director OMD, a declarat: "În mod sigur nu e o misiune deloc uşoară să poţi oferi o campanie de succes unui brand, fie el şi de top, pe piaţa competitivă de astăzi. Regulile jocului se schimbă în fiecare zi; e o tendinţă pe care marii jucători nu au cum s-o ignore. Şi-atunci cum să devii vedeta jocului?".
La rîndul său, Carmen Lixandru - general manager Media Direction România, a spus: "Exploatarea la maximum a peisajului media nu mai este de ajuns. Trebuie să se anticipeze şi să se pregătească fiecare schimbare; să reinventăm canalele tradiţionale de comunicare şi în acelaşi timp să privim dincolo de ele, să combinăm planificarea şi cercetarea laborioasă cu spontaneitatea şi creativitatea. Şi, mai ales, nu trebuie să uităm că în spatele ideilor sînt oameni talentaţi care-şi folosesc resursele şi intuiţia pentru a găsi o abordare cît mai pragmatică şi mai convingătoare, dar şi cît mai potrivită nevoilor fiecărui client în parte".
Ambele companii au o strînsă legătură, fie prin apartenenţă, fie prin afiliere, cu "Omnicom", cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial.