Agenţia de publicitate "Medic One" a realizat pentru "Supradyn" site-ul www.supradyn.ro. Dezvoltat sub conceptul "Supradyn te încarcă de energie", site-ul este structurat pe trei direcţii: pentru medici (secţiune în care sunt prezentate informaţii ştiinţifice despre Supradyn), pentru farmacişti (secţiune care descrie modalităţile de recunoaştere a pacienţilor care au nevoie de energizare şi a modului în care trebuie abordaţi aceştia) şi pentru utilizatori (secţiune care conţine informaţii detaliate asupra modului de reîncărcare cu energie). Site-ul are o animaţie complexă, care reacţionează la mouse over (trecerea mouse-ului peste porţiunea senzitivă), concepută în aşa fel încît să ofere vizitatorilor toate alternativele informaţionale cu maximă uşurinţă. Pe lîngă informaţie, site-ul este întregit de un joc în care participantul, un surfer, trebuie să culeagă cît mai multe "pachete" de energie (tuburi cu Supradyn) în aşa fel încît să fie capabil să evite obstacolele pe care le întîlneşte în cursă. Viteza jocului creşte pe măsură ce surfer-ul acumulează puncte. În viitor, baza de date în care se înscriu participanţii va fi folosită pentru un concurs în care cîştigătorii vor fi premiaţi lunar.
Din secţiunile tradiţionale nu lipsesc "Istoria Roche", "Întrebări şi răspunsuri" şi "Noutăţi", completate de secţiuni precum " De ce să te reîncarci?" (face o descriere a nevoilor de energie ale organismului în diverse momente "stresante" ale vieţii) sau "Centrul de reîncărcare" (prezintă informaţii generice pe această temă, cum ar fi motivele pentru care pierdem energie şi chiar un top ten al celor mai eficiente modalităţi de reîncărcare cu energie).
Medic One a fost înfiinţată în decembrie 1999 de dr. Oana Cociaşu, Veronica Savanciuc şi alţi parteneri români. Medic One este afiliată la reţeaua internaţională LOWE Healthcare, care, în cele 15 reprezentanţe la nivel global, a înregistrat o cifră de afaceri de peste 1 miliard de dolari în 2003. Medic One oferă toată gama de servicii întîlnite în industria advertising-ului pentru o categorie specială: medicamente, servicii medicale, campanii educaţionale, marketing social. Agenţia lucrează pentru majoritatea companiilor farmaceutice multinaţionale şi naţionale prezente pe piaţa românească şi numără peste 35 de mărci în portofoliul său.