MTH Digital, agenţie de marketing online full service, a observat că, indiferent de perioada economică, firmele din România au continuat să investească în promovare, lucru firesc într-un mediu din ce în ce mai concurenţial, se arată într-un comunicat al MTH Digital, remis redacţiei. Acest lucru s-a reflectat inclusiv în creşterea cifrei de afaceri, MTH Digital înregistrând în 2023 o creştere de peste 25% faţă de anul precedent, conform sursei citate.
MTH Digital s-a poziţionat încă de la început ca o agenţie care oferă expertiză pe mai multe sectoare de promovare online, de aceea acţionează ca un departament de marketing externalizat pentru orice tip de companie care doreşte expunere în mediul digital şi creşterea vânzărilor, se mai arată în comunicat.
Specialiştii MTH Digital ajută la creşterea afacerilor din ecommerce prin crearea de strategii de digital marketing adaptate specificului fiecărui client în funcţie de poziţionare, branding, buget şi obiective, informează sursa menţionată. Agenţia MTH Digital oferă servicii de performance marketing şi optimizare campanii pay-per-click pe cele mai relevante platforme de marketing online: Google Ads, Meta Ads (Facebook şi Instagram), Linkedin, Youtube, TikTok, precum şi servicii de email marketing, social media, copywriting, creaţie grafică şi animaţii, potrivit agenţiei.
"În ultimii ani, ne-am concentrat atenţia pe dezvoltarea sistemelor interne şi atenţia acordată clienţilor, iar acest lucru s-a văzut în evoluţia business-urilor cu care am lucrat şi implicit a creşterii cifrei de afaceri pentru MTH. Focusul nostru a fost şi este în continuare să avem servicii care aduc cât mai multă valoare clienţilor noştri, urmărind acei KPI relevanţi pentru afacerile lor, iar acest aspect a atras şi mai mulţi clienţi către noi. Ceea ce ne dorim este să construim parteneriate de lungă durată, pentru că doar atunci poţi creşte şi vedea valoarea pe care o aducem clienţilor. Ne mândrim chiar cu faptul că avem clienţi cu care colaborăm de mai bine de 5 ani, astfel încrederea lor ne bucură şi ne demonstrează că se poate." declară Robert Dumitru, Managing Partner MTH Digital, se mai arată în comunicat.
Black Friday 2023, noaptea cu cele mai mari reduceri din an, se organizează în România în data de 10 noiembrie 2023, transmite MTH. Nici anul acesta nu va fi excepţie, MTH Digital estimând că magazinele online se pot aştepta la o creştere a vânzărilor de aproximativ 10% faţă de anul precedent, conform sursei citate. Pentru pregătirea celui mai aşteptat moment de shopping online, specialiştii MTH Digital au început elaborarea strategiilor de promovare şi sfătuiesc comercianţii să-şi pregătească din timp ofertele, dar mai ales să le anunţe cu două săptămâni înainte prin campanii de email marketing şi social media, pentru ca publicul ţintă să ştie şi să le viziteze magazinele online, informează agenţia.