Piaţa americană a acţiunilor Nasdaq a inaugurat un centru de relaţii cu clienţii în Filipine, ca urmare a creşterii rapide a industriei de outsourcing din această ţară.
Operatorul bursier a informat că primul său birou din Manila se integrează în strategia de consolidare a serviciilor sale pentru clienţii corporativi, 24 de ore din 24, în 60 de ţări. Centrul are 170 de salariaţi.
Filipine a devenit un punct de atracţie în Asia de Sud-Est pentru centrele de servicii cu clienţii şi outsourcing pentru activităţi back office. Biroul local al Nasdaq va oferi în principal analize privind companiile listate.
"Acest nou centru ne consolidează prezenţa în regiune", a declarat Robert Fröjd, director în cadrul Nasdaq.
Operatorul Nasdaq, care deţine pieţe de acţiuni în SUA şi Europa, a obţinut un profit de 141 milioane dolari sau 81 de cenţi/acţiune în ultimul trimestru din 2013, cu 66% mai mare decât cel de 85 de milioane de dolari sau 50 de cenţi/titlu în ultimele trei luni din 2012. Vânzările operatorului bursier au crescut cu 23% în perioada menţionată, la 520 de milioane de dolari.
Pe segmentul soluţiilor tehnologice, veniturile Nasdaq s-au majorat cu 89%, la 149 milioane de dolari, iar pe cel al serviciilor informaţionale - cu 10%, la 109 milioane de dolari.
Veniturile din serviciile de listări au sporit cu 2%, la 58 de milioane de dolari. Pe segmentul serviciilor de piaţă, veniturile operatorului bursier au sporit cu 9%, la 204 milioane de dolari.