Compania Nestle România a raportat vânzări de dulciuri cu 19% mai mari în anul 2008 faţă de 2007, potrivit directorului pe departamentul de dulciuri din cadrul companiei, Laura Jambore.
Astfel, compania a realizat în perioada octombrie-noiembrie, pentru perioada sărbătorilor de iarnă, vânzări cu o creştere de aproximativ 30%, comparativ cu perioada august-septembrie.
Nestle România, filiala locală a grupului alimentar Nestle, a înregistrat în al treilea trimestru vânzări mai mari cu 25% faţă de perioada similară a anului trecut.
"În al treilea trimestru al anului avem o creştere medie de peste 25% la nivelul tuturor diviziilor Nestle în România. Rezultatele pozitive din lunile de vară au confirmat tendinţa crescătoare a primei jumătăţi a anului" a declarat directorul general Nestle România, Paul Nuber.
Cele mai importante creşteri înregistrate de Nestle în România sunt în cadrul diviziei Nestle Nutrition, urmată de diviziile de hrană pentru animale, Nestle Purina Petcare şi Nestle Professional.