PSA "Peugeot Citroen", al doilea producător auto din Europa, şi-a majorat cu 28% vânzările în primul trimestru din 2010, comparativ cu perioada similară din 2009, datorită noilor modele lansate. Vânzările companiei franceze au fost de 13,99 miliarde de euro (18,8 miliarde de dolari), faţă de 10,97 miliarde de euro în primul trimestru din 2009. Analiştii estimau numai 13 miliarde de euro.
Compania şi-a actualizat oferta cu noile vehicule Citroen C3 Picasso şi Peugeot 3008 compact. "Peugeot" şi-a sporit vânzările cu 20% pe continentul european, în perioada de raportare, iar procentul este de peste două ori mai mare decât cel consemnat de "Volkswagen" AG, cel mai mare constructor auto din Europa.
Directorul executiv al societăţii, Philippe Varin, afirmă că noile modele auto vor creşte cota de piaţă a "Peugeot" în Europa, pe parcursul anului curent, şi vor limita impactul unor "posibile condiţii dificile" în semestrul al doilea.
Vânzările diviziei auto din cadrul "Peugeot" au sporit cu 22% în Europa, la 10,62 miliarde de euro, însă compania a pierdut cotă de piaţă în Rusia, China şi America Latină. În Rusia, vânzările "Peugeot" au scăzut cu 40%.