"Oracle România" a organizat recent o conferinţă care a avut ca obiectiv principal promovarea soluţiilor Oracle pentru suport decizional.
Reprezentanţii "Oracle" au sus-ţinut o serie de prezentări interactive care au vizat demonstrarea beneficiilor oferite de arhitectura unui sistem Business Intelligence (BI). Sistemul BI se bazează pe integrarea unei suite de produse care susţin sis-temul de suport decizional structurat pe trei nivele: operaţional, analitic şi stra-tegic. Primul nivel ajută un manager să fie în permanenţă în contact cu procesele de afaceri ale organizaţiei sale, comparativ cu obiec-tivele stabilite, să fie aten-ţionat atunci cînd acestea nu sînt îndeplinite, pentru a putea lua decizii în timp util.
Nivelul analitic susţine zona de bugetare, raportare, analiză finaciară, analiza costurilor pe activităţi, asigură un management operativ al organizaţiei prin obiective, fapte şi excepţii.
Nivelul strategic oferă avantaje legate de sumarizarea informaţiei şi livrarea prin intermediul paginilor de portal, elaborarea de seturi de rapoarte BI orientate pe roluri, cu posibilitatea de acces la informaţiile de detaliu.
Principalele beneficii oferite de soluţiile Oracle Business Intelligence se referă la posibili-tăţile superioare de obţinere a controlului asupra practicilor şi proceselor de afaceri, îmbună-tăţirea funcţiilor de analiză în timp util a metricilor şi indicatorilor de performanţă, precum şi creşterea credibilităţii la nivel organizaţional prin eliminarea barierelor de comunicare.