"Orange" lansează în premieră un serviciu dedicat persoanelor cu dizabilităţi

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Telecomunicaţii / 12 decembrie 2008

"Orange România" a lansat la începutul săptămânii serviciul Cronos Vocal prin intermediul căruia persoanele cu deficienţe de vedere primesc vocal informaţii despre abonamentul propriu.

Cronos Vocal se activează prin solicitarea titularului la Serviciul Clienţi, iar în termen de 48 de ore acesta poate suna gratuit la numărul 7741 unde află numărul de minute disponibile până la sfârşitul lunii de facturare şi valoarea costului suplimentar. Spre deosebire de serviciul standard care oferă informaţiile de mai sus printr-un mesaj scris, nefolositor persoanelor nevăzătoare sau slab văzătoare, Cronos Vocal foloseşte vocea unui robot pentru a transmite aceleaşi date.

Sorin Blideran, Senior Product Manager Orange România, a declarat: "În România există aproximativ 80.000 de persoane înregistrate cu deficiente de vedere, iar multe dintre acestea folosesc serviciile de telefonie mobilă. Prin lansarea Cronos Vocal, o soluţie nouă pe piaţa locală, clienţii Orange care suferă de afecţiuni de vedere vor obţine vocal informaţii actualizate despre abonamentul propriu şi îşi vor putea gestiona contul mai usor."

Susţinerea persoanelor cu deficienţe de vedere şi de auz face parte din strategia Orange de responsabilitate socială. Încă din anul 2004 compania a încheiat un parteneriat durabil cu fundaţia Light into Europe dedicat integrării în societate a tinerilor cu afecţiuni senzoriale prin care aceştia beneficiază de materiale educaţionale şi de echipamente speciale, de consiliere în alegerea unei cariere şi de un centru de resurse. Programul este unul de lungă durată care se va dezvolta astfel încât să includă toate şcolile speciale din ţară şi toate familiile cu deficienţi.

Orange este lider de piaţă în România cu 10.208.000 de clienţi şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 177 milioane de clienţi pe cinci continente.

La sfârşitul lunii septembrie 2008, Orange România avea venituri de 349 milioane de euro, în creştere cu 7% în al treilea trimestru faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienţi, Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde în prezent 97 de magazine în toată ţara.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb