"Orange România" a lansat la începutul săptămânii serviciul Cronos Vocal prin intermediul căruia persoanele cu deficienţe de vedere primesc vocal informaţii despre abonamentul propriu.
Cronos Vocal se activează prin solicitarea titularului la Serviciul Clienţi, iar în termen de 48 de ore acesta poate suna gratuit la numărul 7741 unde află numărul de minute disponibile până la sfârşitul lunii de facturare şi valoarea costului suplimentar. Spre deosebire de serviciul standard care oferă informaţiile de mai sus printr-un mesaj scris, nefolositor persoanelor nevăzătoare sau slab văzătoare, Cronos Vocal foloseşte vocea unui robot pentru a transmite aceleaşi date.
Sorin Blideran, Senior Product Manager Orange România, a declarat: "În România există aproximativ 80.000 de persoane înregistrate cu deficiente de vedere, iar multe dintre acestea folosesc serviciile de telefonie mobilă. Prin lansarea Cronos Vocal, o soluţie nouă pe piaţa locală, clienţii Orange care suferă de afecţiuni de vedere vor obţine vocal informaţii actualizate despre abonamentul propriu şi îşi vor putea gestiona contul mai usor."
Susţinerea persoanelor cu deficienţe de vedere şi de auz face parte din strategia Orange de responsabilitate socială. Încă din anul 2004 compania a încheiat un parteneriat durabil cu fundaţia Light into Europe dedicat integrării în societate a tinerilor cu afecţiuni senzoriale prin care aceştia beneficiază de materiale educaţionale şi de echipamente speciale, de consiliere în alegerea unei cariere şi de un centru de resurse. Programul este unul de lungă durată care se va dezvolta astfel încât să includă toate şcolile speciale din ţară şi toate familiile cu deficienţi.
Orange este lider de piaţă în România cu 10.208.000 de clienţi şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 177 milioane de clienţi pe cinci continente.
La sfârşitul lunii septembrie 2008, Orange România avea venituri de 349 milioane de euro, în creştere cu 7% în al treilea trimestru faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienţi, Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde în prezent 97 de magazine în toată ţara.