Operatorul de telefonie mobilă Orange a lansat luni un nou portofoliu de servicii de asistenţă pentru clienţii săi, care va asigura protecţie clienţilor din întreaga Europă, nu doar pentru aparat în sine, ci şi pentru informaţiile, conţinutul şi datele pe care utilizatorii de telefoane mobile le păstrează în propriile telefoane, informează Orange.
Serviciile de asigurare Orange Care vor fi disponibile la Orange în Franţa, Marea Britanie, Polonia şi Elveţia, iar pentru Spania, Belgia, România şi Slovacia serviciile de asigurare vor fi lansate în următoarele două luni. Celelalte soluţii Orange Care, adică serviciile de copii de rezervă şi reciclare, vor fi lansate în cadrul Orange începând cu trimestrul al doilea al anului 2009. Celelalte soluţii Orange Care, adică serviciile de copii de rezervă şi reciclare, vor fi lansate în cadrul Orange începând cu trimestrul al doilea al anului 2009.
Orange Care este prima soluţie de asistenţă completă oferită în prezent de un operator din Europa în sectorul telecomunicaţiilor.
Potrivit operatorului, pachetul de asistenţă - Orange Care - este conceput pe trei niveluri şi acoperă transferul de conţinut în magazinele Orange, asigurarea prin servicii de copii de rezervă/sincronizare date şi reciclarea pentru telefoanele respective.
Serviciile se vor axa iniţial pe clienţii de telefonie mobilă, dar se vor extinde prin adăugarea pe viitor a unei oferte pentru laptop-uri.
Această ofertă va cuprinde servicii precum transfer de contacte şi conţinut la punctul de vânzare, realizarea automată a unor copii de rezervă a contactelor lor în reţeaua Orange prin standardul OTA la intervale regulate, începând din momentul respectiv (dacă solicită clientul), asigurare şi copii de rezervă şi reciclarea telefoanele vechi atunci când aceştia hotărăsc scoaterea lor din uz.
Pentru aceste serviciu, clienţii vor putea plăti fie un tarif unic iniţial, fie un abonament lunar.
Potrivit Orange, cei care nu sunt clienţi Orange pot beneficia de Orange Care, având acces la servicii precum transferul de conţinut pe baza unui tarif unic iniţial şi la serviciul Orange de reciclare fără a fi nevoiţi să devină clienţi Orange.
Orange este lider de piaţă în România, cu peste 10,2 milioane de clienţi şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 177 de milioane de utilizatori pe cinci continente.
La sfârşitul lunii septembrie 2008, Orange România avea venituri de 349 milioane de euro, în creştere cu 7% în al treilea trimestru faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.