Panasonic a vândut tot stocul iniţial de televizoare 3D, anunţă compania printr-un comunicat de presă remis redacţiei. Oficialii companiei estimează că, în acest an, va avea o cotă de piaţă de 30% din segmentul televizoarelor 3D.
Panasonic România continuă seria iniţiativelor de popularizare a tehnologiei 3D oferind pasionaţilor de tehnologie şansa de a câştiga noua plasmă 3D Full HD, lansată de doar câteva luni la noi în ţară.
În luna mai, peste 100.000 de români au urmărit live pe sistemele 3D Full HD Panasonic transmisiunile de la Roland Garros în şapte locaţii din Capitală şi din Oradea. De asemenea, prima cameră profesională 3D adusă în premieră de Panasonic în ţară a filmat meciul de fotbal dintre Steaua şi Universitatea Craiova, imaginile fiind apoi redate pe plasma 3D Panasonic.
Panasonic Corporation cu sediul la Osaka, Japonia, renumită pentru produsele sale sub marca Panasonic, este lider internaţional în dezvoltarea şi fabricarea de produse electronice pentru o gamă variată de clienti, afaceri şi cerinţe industriale. Compania ocupa locul al treilea în indexul Fortune 500 Electronics & Electrical Equipment.