Compania Paper Plus, unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa locală de AfH (Away from Home) a raportat pentru primele 9 luni ale acestui an o creştere de peste 500% a veniturilor generate de vânzările produselor din hârtie, faţă de valoarea înregistrată în cursul anului 2006.
Dezvoltarea companiei a fost susţinută şi de lansarea primei mărci româneşti de hârtie, Paper Stoc, precum şi a brandurilor internaţionale Lotus şi Lotus Professional, care aparţin companiei Georgia Pacific, pentru care Paper Plus este partener oficial pe piaţa din România.
Potrivit datelor oficialilor Paper Plus, în prezent, produsele din hârtie cumulează o valoare de peste 80% din totalul vânzărilor realizate de companie în primele nouă luni ale anului 2007, 26% dintre acestea reprezentând valoarea înregistrată doar pentru vânzările Paper Stoc. Ponderea produselor din hârtie este urmată de vânzările înregistrate pentru dispensere, care contribuie la valoarea totală a vânzărilor realizate de Paper Plus cu un procent de aproximativ 11%.
Compania Paper Plus a estimat pentru 2007 o cifră de afaceri de aproximativ 2,3 milioane, dublu faţă de valoarea înregistrată în 2006 - 1,2 milioane.
Pentru 2008, Paper Plus şi-a bugetat o cifră de afaceri de 3 milioane euro, în creştere cu peste 30% faţă de anul în curs, pe fondul dublării cererilor venite din partea segmentului de real estate şi HoReCa.
Înfiinţată în 2002, compania Paper Plus activează pe piaţa românească a ofertanţilor de soluţii profesionale AfH pentru igienă, comercializând produse role de hârtie, prosoape de hârtie, şerveţele, dispensere şi suporturi industriale pentru hârtie.