• PRIGAT Juice 100% pentru prima dată în ambalaj PET de 1,2 litri
În România preferinţa pentru consumul de juice 100% a crescut în anul 2006 faţă de 2005, atât în anotimpul cald, cât şi în cel rece, în timp ce categoriile still drink şi nectar au fost în scădere, potrivit unui studiu al Daedalus Milward Brown.
Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB), membră a PepsiAmericas, lansează Prigat Juice 100%, în categoria premium, cu două arome: portocale şi tropical (mix de ananas, fructul pasiunii, mango, lămâie, portocale). Inovaţia pe care o aduce Prigat în cadrul categoriei juice 100% este ambalajul PET de 1,2 litri, colorat orange opac pentru a proteja conţinutul de interacţiunea cu mediul extern. Prigat Juice 100% este obţinut prin tehnologia de îmbuteliere Hot Filling On Line, implementată de QAB începând cu anul 2004.
Conform studiului Canadean pentru anul 2006, piaţa de juice a înregistrat o creştere de volum de 20% în anul 2006 faţă de 2005, creşterea estimată pentru 2007 fiind de 17%. Raportat la întregul segment de băuturi răcoritoare necarbonatate din România, consumul de juice a crescut în defavoarea celui de still drink în ultimii doi ani, tendinţă previzionată şi pentru anul 2007.