Conform Paper Plus, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de AfH (Away form home) din România, piaţa produselor profesionale de curăţenie şi igienă "din afara casei" (AFH), devine din ce în ce mai competitivă, ca urmare a creşterii numărului de clienţi în special de pe segmentele de real estate şi HoReCa. Ascensiunea se datorează avatajelor competitive oferite de produsele profesionale de igienă şi curăţenie, care sunt mult mai eficiente din punct de vedere al volumului de consum şi reduc la jumătate valoarea investiţiilor efectuate.
"Piaţa produselor profesionale de igienă şi curăţenie a cunoscut o evoluţie notabilă în ultimii ani, fiind determinată de trecerea treptată a segmentelor de business de pe piaţa mass market pe un segment de nişă aşa precum este cel de AfH. Creşterea cererilor pe piaţa produselor AfH a fost influenţată în principal de avantajele competitive oferite de produsele profesionale de igienă şi curăţenie, care sunt mai eficiente, atât din punct de vedere al consumului, cât şi din punct de vedere al costurilor. De exemplu, companiile cu peste 2.000 de angajaţi cheltuie anual aproximativ 50.000 de euro pentru produsele obişnuite de curăţenie, însă, utilizând produsele profesionale de igienă costurile companiilor se reduc aproape la jumătate, atingând valoarea de 25.000 de euro", declară Marian Ivan, General Manager Paper Plus.
În ultimii 5 ani piaţa produselor profesionale de curăţenie şi igienă a crescut cu 35-40% atingând valoarea de 10 milioane de euro la sfârşitul anului 2007. Pentru anul acesta piaţa produselor profesionale de igienă şi curăţenie a fost estimată la valoarea de 12 milioane de euro, având un ritm de creştere de 20-30%. Potrivit reprezentanţilor Paper Plus, dacă se va menţine acest ritm de creştere, în următorii 5 ani piaţa AfH va atinge valoarea de 20 milioane de euro.
Compania Paper Plus este prezentă pe piaţa din România printr-un set complet de soluţii AfH precum: consumabile din hârtie (prosoape şi role din hârtie, hârtie igienică), dispensere şi suporturi industriale pentru hârtie şi detergenţi profesionali.
Pentru anul acesta, Paper Plus ţinteşte un număr de 1.400 de clienţi de pe toate segmentele de business, concretizaţi în peste 4 milioane de milioane de utilizatori din rândul populaţiei active. Potrivit reprezentanţilor companiei, cele mai multe vânzări vor fi generate de segmentul de real estate, care vor avea o pondere de 45% din totalul clienţilor companiei, şi HoReCA, care vor deţine o pondere de 10%. Printre clientii companiei se numara Vodafone, UniCredit, OTP, Credit Europe Bank, Angst, Alro Slatina sau OMV.
Despre Paper Plus
Înfiinţată în 2002, compania Paper Plus activează pe piaţa românească a ofertanţilor de soluţii profesionale AfH pentru igienă. Paper Plus comercializează produsele AfH precum role de hârtie, prosoape de hârtie, şerveţele, dispensere şi suporturi industriale pentru hârtie. Paper Plus oferă, de asemenea, service-ul dispenserelor şi al suporturilor de hârtie. Produsele Paper Plus sunt prezente în principalele centre urbane ale ţării, precum Arad, Braşov, Bucureşti, Cluj, Craiova, Iaşi, Ploieşti şi Timişoara.