Campania "Oraşul de nisip" ce a avut loc în vara anului 2007 a fost premiată de către International Council of Shopping Centers (ICSC) cu "Solal Silver 2008" la categoria Relaţii Publice. Anul acesta în cadrul ICSC a fost introdusă o categorie specială de premii, pentru pieţele emergente, iar distincţia a fost primită de către Anchor Grup.
International Council of Shopping Centers (ICSC) a premiat compania Anchor Grup cu medalia de argint pentru campania de relaţii publice "Oraşul de nisip". La categoria Relaţii Publice, obiectivul a fost crearea şi implementarea unui program sau unei activităţi în scopuri comerciale. De asemenea, compania Anchor Grup a fost desemnată ca finalistă la categoria "Inaugarări, aniversări, renovări
sau extinderi" cu campania "Mai mult Mall", ce a fost implementată la extinderea centrului comercial Bucureşti Mall.
Campania "Oraşul de nisip", ce a avut loc în vara anului 2007 a fost o expoziţie-premieră în România de sculpturi de nisip. Timp de trei luni, în centrul comercial au fost expuse replici ale unor clădiri celebre precum Arcul de Triumf, Turnul din Pisa, Turnul Eiffel, Empire State Building, Big Ben, precum şi figuri ale unor personaje celebre, cum ar fi Ştefan cel Mare, sau logouri şi simboluri ale unor mărci cunoscute. Sculptorii ce au realizat aceste adevărate opere de artă fac parte din compania Sandcity.de din Germania,
companie specializată în realizarea de replici ale clădirilor de diverse mărimi, având o greutate între 15 şi 120 de tone.
Pentru expoziţia din Plaza România, aceştia au lucrat timp de 14 zile şi au folosit aproximativ 80 de tone de nisip.
Anul trecut, Anchor Grup a fost premiată de către ICSC cu diploma de merit la categoria Relaţii Publice pentru "costumează-te de Halloween" ce a avut loc în Plaza România în 2006. Premiile ICSC aduc laolaltă cele mai bune campanii de marketing ale centrelor comerciale din Europa şi recompensează cele mai eficiente campanii, iar Premiile Solal sunt văzute ca un etalon al calităţii în întreaga industrie, fiind un reper în identificarea tendinţelor în domeniu, premiindu-se nu numai performanţa, ci şi eficienţa.
Ceremonia de decernare a premiilor a avut loc la Praga, iar la eveniment au participat reprezentanţi ai industriei de retail din Europa. Juriul a fost format din importanţi membri internaţionali ai ICSC din industria de retail.
Echipa de marketing Anchor Grup ce a lucrat la această campanie a fost formată din Lucian Gheorghescu - Marketing Director, Marilena Brînzan - PR Manager, Anda Marinescu - Advertising Manager, Oana Cristea - Retail Marketing Strategist şi Irina Petcu - PR Coordinator.
Plaza România este al doilea proiect de retail al Anchor Grup SA, companie infiinţată în anul 1997. Activitatea principală a companiei este dezvoltarea şi managementul de proiecte imobiliare în România. Anchor Grup a fost prima companie din România care a investit în domeniul construirii de centre comerciale.
După Bucureşti Mall, în 2004, Anchor Grup a lansat centrul comercial Plaza România, ce oferă o gamă largă de magazine ale unor cunoscute firme de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, electronice, cărţi, produse multimedia, servicii, cinema, restaurante, cafenele.