Clienţii magazinelor şi colegii IKEA din toată lumea au contribuit, prin intermediul "Campaniei Jucăriilor de Pluş", la strângerea de fonduri în valoare totală de 11,4 milioane de euro. În ţara noastră s-au strâns 57.369 de euro, sumă ce va fi donată către două proiecte sociale ale Organizaţiei Salvaţi Copiii România şi UNICEF România, informează un comunicat remis redacţiei.
"Suntem recunoscători clienţilor IKEA pentru sprijinul pe care continuă să ni-l ofere, contribuind la strângerea acestor fonduri care vor ajuta copii din toată lumea să aibă şanse egale la educaţie", a afirmat Leila Pakkala, UNICEF, Director Divizia de Strângere de Fonduri şi Parteneriate.
"Vrem să le mulţumim tuturor clienţilor IKEA care au contribuit la această campanie. Datorită lor şi eforturilor echipei IKEA din magazinele din toată lumea, mulţi copii vor avea mai multe şanse de a merge la şcoală. Ne bucurăm că sunt alături de noi şi IKEA Foundation în lupta pentru protejarea drepturilor copiilor pentru o copilărie sănătoasă şi asigurarea unei educaţii de calitate", a afirmat Elisabeth Dahlin, Secretar General al Save the Children Sweden şi preşedinte al Comitetului de colaborare Save the Children - the IKEA Foundation.