• Prin deschiderea noului Flanco World în Pitesti, Grupul Flamingo îsi confirma strategia de business, care presupune acoperirea unui numar cât mai mare de regiuni, la nivel national si satisfacerea cerintelor clientilor atât la nivel de produse cât si la nivel de servicii
Grupul Flamingo International anunta deschiderea, începând cu data de 30 octombrie 2007, a primului magazin Flanco World în Pitesti. Investitia facuta de Flamingo International pentru deschiderea acestei locatii este de 1 milion euro, si corespunde strategiei de business a Grupului Flamingo.
Noul magazin respecta conceptul Flanco World care presupune magazine cu suprafete mari de vânzare (1000-3000 mp), cel din Pitesti având o suprafata de 1000 mp. Flanco World Pitesti va pune la dispozitia clientilor sai cele mai bune oferte în functie de nevoile fiecaruia, alaturi de o gama larga de solutii pentru echiparea locuintei cu produse electrocasnice, electronice si IT&C. De asemenea, clientii vor beneficia de consultanta în alegerea produselor potrivite, a celor mai bune solutii de cumparare si a celor mai eficiente si accesibile sisteme de vânzari în rate, asigurând, în acelasi timp, servicii post-vânzare, precum transportul si instalarea produselor achizitionate.
Inaugurarea acestei noi locatii face parte din strategia de extindere a lantului de magazine Flanco World în toate regiunile tarii. În acest sens, orasul Pitesti reprezinta unul dintre punctele noastre strategice pentru extinderea retelei de magazine Flanco World, având în vedere potentialul de dezvoltare al orasului. Suntem convinsi de faptul ca noul Flanco World din Pitesti va oferi clientilor sai produse si servicii la cele mai înalte standarde de calitate", a declarat Mihaela Irimia, Sales Director Flamingo International.
Deschiderea noii unitati la Pitesti ridica la 15 numarul magazinelor Flanco World operate la nivel national de catre Flamingo International, care si-a propus sa ajunga la 20 de unitati Flanco World pâna la finalul anului 2007, cu o suprafata totala de vânzare de 55.000 mp.
Despre Grupul Flamingo International:
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din România înca din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind în acest moment al doilea cel mai mare jucator de pe piata de profil.
Strategia Grupului Flamingo consta în consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World în toate regiunile tarii si prin continua îmbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers. În prezent exista 13 locatii Flanco World în cele mai importante regiuni ale tarii, urmând ca pâna la sfârsitul anului 2007 sa fie inaugurate înca 7 noi unitati, ajungând astfel la un numar de 20 de magazine.
Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vânzare mari (1.000 m² - 3.000 m²), care ofera clientilor o experienta de cumparare unica, prin varietatea produselor disponibile, precum si printr-o gama larga de servicii pre si post vânzare oferite. Grupul Flamingo International pune un accent deosebit pe servicii de calitate oferite clientilor sai, pornind de la servicii de creditare, consultanta în vânzari si pâna la servicii de întretinere si service.
Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.