"Procter & Gamble" Co. (P&G), cel mai mare producător american de bunuri de larg consum, şi-a majorat cu 12% câştigurile în ultimele trei luni din 2006, în baza cererii pentru aparatele de ras Fusion şi pentru pasta de dinţi Crest Pro-Health. Profitul net al P&G a însumat 2,86 miliarde de dolari ori 84 de cenţi/acţiune, comparativ cu 2,55 miliarde de dolari ori 72 de cenţi/titlu în ultimele trei luni din 2005. Vânzările companiei au urcat cu 7,6%, la 19,7 miliarde de dolari.
Directorul executiv al companiei, A.G. Lafley, care a condus, în 2005, acţiunea de achiziţie a "Gillette" Co., în schimbul sumei de 57 miliarde de dolari, a reuşit să crească vânzările aparatelor de ras Fusion în Europa şi Japonia, după ce a lansat produsul în America de Nord, în urmă cu un an. "P&G" şi-a intensificat activităţile de promovare a noilor produse, printre care loţiunile Olay şi pasta de dinţi Crest Pro Health.